Jump to content
kuzmov

Санта Фе-то роди

Recommended Posts

kuzmov   
kuzmov
Пост #7279 -

Здравейте, да се оплаче,моята машина "роди" ,все още не знам мъжко или женско,но мисля,че ще е скъпо. Майсторчето се съмнява в коляновия вал,но тия дни ще му остане време да я отвори. Колата взе да претраква тихичко и докато отида при него се разтрака като трактор. И сега ме мъчат хиляда въпроса: ремонтира ли се колянов вал,към основен ремонт ли вървят нещатата или към смяна на двигател. Някой ,ако се е сблъсквал с подобен проблем,би ли споделил ? Колата е санта фе 2 2010 г преди фейса 2.2 дизел автомат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #7280 -

Здрасти,

 

Всичко се ремонтира, има различни цени...

 

Как е обслужвана колата, къде, какво масло й е слагано? На колко километра е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Mountebank   
Mountebank
Пост #7281 -

Масления филтър на колата какъв е - хартиен пълнител или метален? Ако е хартиен - има ли клапан под филтъра и тапа отгоре?

Изпратено от моят MIX с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
kuzmov   
kuzmov
Пост #7284 -

здравейте,колата е на 240000 км , карам я от 228000км , обслужвана е на време и не са правени компромиси .Първата смяна на масло беше в Хюндай Пловдив,нямам идея какво беше маслото което ми сложиха както и филтъра.Облусжвана е при мой близък приятел-монтьор ,който ми прави всичките автомобили и съм доволен от него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #7286 -

В други теми пишеш, че е на 185 000км, доколкото си спомням, сега, че е на 240 000км и т.н. Може да става дума и за друга кола, разбира се... и все пак... не знаеш какво масло са слагали на колата :(

 

От България ли е - обслужвана е само в ИНД Комерс ли (до тези 228 000км)? 

 

Иначе, по това описание, което даваш - разтракването може да е от всичко, може да е от колянов вал, биела, лагери, всичко... може и с 2000лв да се разминеш, можеш и с по-малко, може и с двойно повече - всичко зависи... след като се отвори ще знаят какво трябва да се смени. В друга тема @__smirnoff__  е написал, че колянов вал от 2.0 crdi също става - има ги повече и на по-достъпни цени. Така че... всякакви варианти има. Дано е нещо дребно и да се размине по-лесно :(

 

Мен много ме интересува с какво масло е карана колата (шел или кастрол 5w30, вероятно?)... Смисъл ти може да си мислиш, че е обслужвана добре, но тя да не е... И все пак е стигнала 240 000км без проблеми. Звучи добре. По руските форуми има коли на по 450 000км и нямат проблем с двигателите изобщо - а те не са по-добре от нас, все пак. 

 

Задължително кажи какво е станало, когато разбереш. Темата ще е полезна за много хорица... :(

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
kuzmov   
kuzmov
Пост #7289 -

Извинявам се ,но съм объркал километрите с на другата кола , не са 185хил.км . Днес погледнах бележката от Хюндай Пловдив , сложили са кастрол 5в30 , след което ,последва смяна веднага след като колата излезе от Хюндай,тъй като я оставих на моя майстор да я обслужи за ремъци и ролки ,но той е сменил маслото по погрешка (каза,че не може да повярва .че маслото е на 5-6км ,защото излезнало на боза) ,тогава той сложи бардал 5в30 и след 10000км пак го смених със същото .Минах около 2-3хил.км. и сдаде багажа. От Хюндай Пловдив ,казаха ,че колата е на реални километри ,от Германия ,но повече информация не можели да ми дадат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #7291 -
преди 35 минути, kuzmov написа:

Извинявам се ,но съм объркал километрите с на другата кола , не са 185хил.км . Днес погледнах бележката от Хюндай Пловдив , сложили са кастрол 5в30 , след което ,последва смяна веднага след като колата излезе от Хюндай,тъй като я оставих на моя майстор да я обслужи за ремъци и ролки ,но той е сменил маслото по погрешка (каза,че не може да повярва .че маслото е на 5-6км ,защото излезнало на боза) ,тогава той сложи бардал 5в30 и след 10000км пак го смених със същото .Минах около 2-3хил.км. и сдаде багажа. От Хюндай Пловдив ,казаха ,че колата е на реални километри ,от Германия ,но повече информация не можели да ми дадат

 

Ето това удебеленото казва всичко нужно... :( Толкова е качествено и толкова смазва... толкова го бива... и т.н. :( Ето затова "раждат" тези коли в Италия и в България. По цял свят никой не се оплаква от такива неща.... Колкото до това, дали колата е на реални километри - защо като отиде човек и ги пита "дайте сервизна история" и те казват "нямаме централизирана система и няма как да стане", а знаят, че е на реални километри - нещо всичко е съмнително... :)

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Mountebank   
Mountebank
Пост #7297 -

@kuzmov, моля те дай информация за филтъра. Имам една теория която искам да проверя. Ако не си наясно какъв е - отворете го и снимай вътре какво има. А също и в капачката на филтъра, ако е само пълнител. Добре ще е за информация към другите колеги.

Изпратено от моят MIX с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
kuzmov   
kuzmov
Пост #7300 -

тия дни ще отварят колата,при всякаква информация,ще пиша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Георги Иванов   
Георги Иванов
Пост #7384 -

Да се включа и аз в темата за филтъра.Моят беше с пълнител но в сервиза където ходя ми го смениха с метален, разбира се като сложиха някакъв адаптор. Собственика на сервиза ми препоръча да го направя понеже дрягият събирал доста боклуци в чашката и ако не се почистят всичко отивало в двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Joro   
Joro
Пост #7385 -
Преди 1 час, Георги Иванов написа:

Да се включа и аз в темата за филтъра.Моят беше с пълнител но в сервиза където ходя ми го смениха с метален, разбира се като сложиха някакъв адаптор. Собственика на сервиза ми препоръча да го направя понеже дрягият събирал доста боклуци в чашката и ако не се почистят всичко отивало в двигателя.

Колко кинти даде за адаптора да монтираш металния филтър?... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Mountebank   
Mountebank
Пост #7386 -

Николко, той си е там, под гайката която държи основата на пълнителя.

Изпратено от моят MIX с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Joro   
Joro
Пост #7388 -
преди 38 минути, Mountebank написа:

Николко, той си е там, под гайката която държи основата на пълнителя.

Изпратено от моят MIX с помощта на Tapatalk
 

Теб, не съм те питал... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Mountebank   
Mountebank
Пост #7391 -

Нещо си се объркал... Така може и да си говориш на село на кокошките, ама хайде не се прави на голям герой.

Изпратено от моят MIX с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
kuzmov   
kuzmov
Пост #7409 -

Така ,за сега нещата седят по следния начин:

Коляновия вал е на 3ти ремонт ,излезе скъсан.

биелите били монтирани на обратно (не съм на ти ,нямам идея какво означава това)

буталата може и да стават

Това е което знам до момента.Моя човек каза,че колата цитирам "е събирана с лопата" и е правена за продаване

Това е на този етап, тепърва ще мислим какво ще правим и колко ще струва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
__smirnoff__   
__smirnoff__
Пост #7411 -

Търси колянов вал от 2.0 CRDi, слизаш поне с 1000-1500 лв. надолу. Ако търсиш втора ръка, от тези двигатели със сигурност ще е по-здрав от 2.2 мотора. Най-много да му удариш един шлайф и да минеш на първи ремонт, ако е читав. Ако е нов - няма грижи, но май пак трудно се намират. При предния ремонт най-вероятно са му сложили или старите лагери, или някакви много нискокачествени - щом е правен за продаване, е нормално, не са им се давали пари, а те са доста важни, при нас бяха станали като вестник и бяха лилави, все едно без тях е бил. За биелите не знам как са ги сложили наобратно, може и да е възможно, аз на нищо не бих се учудил (в моя двигател имаше заваряване биела). 

Успех, и дано да са по-малки щетите! Ако се направи както трябва, двигателят е чук! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
kuzmov   
kuzmov
Пост #7824 -

Здравейте,да споделя какво се случва с колата.Взех си санта фе-то ,като ремонта ми костваше 2700лв като цената включва 1000лв труд ,колянов вал втора употрепа,сигменти, биели, гарнитури и прочее. Оказа се ,че коляновият вал ми се е сцепил , а биелите ми били сложени на обратно (нямам идея как,не съм монтьор) . Според майстора,колата е "закрепена" за продажба,та чеситото на мен. Сега трябва да мина 1000км с кротко каране,за да се разработи двигателя и ще следва смяна на масло.Първите ми впечатления са,че сега върви доста по леко ,от преди ,без да се тормози двигателя ,но все пак не съм дигал повече от 2500 оборота и 100км/ч ,та не мога да кажа нищо повече. Оказа се ,че и дпф-а ми е запушен  и го премахнахме ,като софтуерно цената беше 300лв + физически 80лв ,майсторчето ми каза,че ще го продаде за 380лв, та ,така да се каже ми излезе без пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #7827 -

Леле...зачестяват тези неща с биели наобратно - как го правят тези “вълшебници“ не знам... Дано нямаш проблеми вече!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
kuzmov   
kuzmov
Пост #7963 -

За сега съм на изминати 800км и от 1000км преди смяната на маслото ,момчето каза,да я не я карам над 2к оборота ,за да се разработи както трябва,това и правя. Много искам да я настъпя ,за да видя дали има разлика с преди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Mountebank   
Mountebank
Пост #7971 -

Ами настъпи я, но не рязко. От едно ускорение няма да роди. Нали е с читаво масло?

Изпратено от моят MIX с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
kuzmov   
kuzmov
Пост #8059 -

да,ползвам само на Бардал продуктите,но все пак момчето което я прави ,каза,че за него е важно да се "разработи" както трябва. В крайна сметка стигнах 1000км ,днес ще я карам за смяна на маслото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×