Jump to content
antoned

Проблем с ЛЕД дневни светлини Санта Фе 3

Recommended Posts

antoned   
antoned
Пост #6661 -

Здравейте колеги. Отскоро LED светлините на единия халоген започнаха не работят добре. Угасват, после пак се включват. Компютърът не индикира нищо. Автомобилът е Санта Фе 2013. Някой имал ли е подобен проблем? Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #6662 -

Здрасти,

 

За жалост всичко вече се прави на модули и се сменя целия модул, като в общия случай не подлежат на поправка. :(

 

Трябва да проверите, дали не е хлабава буксата на модула, тоест да се свали и да се види, дали не е окислила и да се напръска със спрей за електрически контакти (има ги навсякъде по 10тина лева):

 

 

Процедурата не е сложна, но отнема време и се сваля бронята, ако колата изглежда по същия начин?

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
antoned   
antoned
Пост #6671 -
Преди 16 часа, shaft написа:

Здрасти,

 

За жалост всичко вече се прави на модули и се сменя целия модул, като в общия случай не подлежат на поправка. :(

 

Трябва да проверите, дали не е хлабава буксата на модула, тоест да се свали и да се види, дали не е окислила и да се напръска със спрей за електрически контакти (има ги навсякъде по 10тина лева):

 

 

Процедурата не е сложна, но отнема време и се сваля бронята, ако колата изглежда по същия начин?

 

Поздрави

 Благодаря Shaft!

В ИНД ми казаха около 1000 леваза халогена... :( Ще потърся някъде да ми отремонтират само ЛЕД-а. Другия вариянт е от Али Експрес за околко 120 $...https://www.aliexpress.com/item/Car-Flashing-1set-DRL-For-Hyundai-Santa-Fe-IX45-2013-2014-2015-Daytime-Running-Light-fog/32949206735.html

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #6672 -

Да, "нормална" е цената в ИНД...  Според мен може да се оправят нещата само с контактен спрей или да се провери, дали не е хлабава някоя букса - ако са боядисвали скоро предната броня е напълно възможно да е скъсан/хлабав някой кабел и т.н. :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
etomov   
etomov
Пост #13732 -

Здравеите ,за съжаление и мен ме сполетя същия проблем ! Иска ми се да зная с кой от горе изброените методи решихте проблема с дневните лед светлини на фара за мъгла.Сантафето е 2014...Благодаря предварително !

В същност ,току що прочетох презентирането на модела (Санта фе lll ) от Shaft и там сте описал за възможен проблем с ледовете,както и възможност за съдействие при желание.Определено имам такова и бих искал да се свържа с вас ако е удобно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #13736 -

Здравейте...

Да, определено решението на проблема не е нито едно от изброените от мен по-горе. Доста по-трудно е. 

 

Сваля се бронята, свалят се фаровете за мъгла, отварят се фаровете /разлепват се/, търси се точната причина, защо не работи модула (дали са резистори /най-често/, дали е нещо друго /още компоненти се предават с времето/) и ако може да се оправи се поправя, затварят се/залепват се фаровете, монтират се на бронята и тя се закача обратно. 

Работата по двата фара отнема около 2 до 3 дни. Препоръчвам да се направи и здравия фар, който свети /за сега/. Да са еднакви, защото е много трудно да се открият точните резистори, както и да се гарантира работа при различните компоненти в двата фара... Най-добре е да се оправят и двата фара наведнъж и се забравя за тях ( А, дано! :) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
etomov   
etomov
Пост #13922 -

Хиляди благодарности на Shaft за отремонтирането на изгоряли лед светлини ! Както е видно от снимката ,отново има СВЕЛИНА -)) Shaft доказа ,че не само е страхотно компетентен администратор на форума,но и притежава златни ръце с афинитет към детайла .
     Още веднъж хиляди благодарности и бъди здрав !

25E7A9CE-1F7A-4F5B-A94D-7228D5EDF863.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #13923 -

Ехее, благодаря за страхотните думи! :) Жив и здрав! Кефя се и аз, колата е страхотна! :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Mountebank   
Mountebank
Пост #13940 -

Венци винаги съм ти се възхищавал на знанията, ентусиазма и спокойствието с което решаваш всичко. Адмирации пич!

Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #13942 -
преди 23 минути, Mountebank написа:

Венци винаги съм ти се възхищавал на знанията, ентусиазма и спокойствието с което решаваш всичко. Адмирации пич!

Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk
 

 

:) Ти имаш също доста знания, моля ти се! Доста неща съм научил покрай тебе, просто нямаш време да пишеш. :) 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Mountebank   
Mountebank
Пост #13943 -

Въййй, ябааа... Благодаря ти! Дигна ми левъла

Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
batefaio   
batefaio
Пост #13944 -
Преди 2 часа, shaft написа:

 

:) Ти имаш също доста знания, моля ти се! Доста неща съм научил покрай тебе, просто нямаш време да пишеш. :) 

 

Той е по спамер и от мен:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
jassa   
jassa
Пост #14493 - (Редактирано)

Днес си оправих сам дневните светлини на моето Санта фе 3 с много проста манипулация, като замених платката на дневните светлини в халогена с това:  https://fr.aliexpress.com/item/4000138385278.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3b3d6c37eBH5vc  

Не загрява и работи много добре! 

H8c77b1726ceb4eaa9174b29a30c4c449g.jpg

Редактирано от jassa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
jassa   
jassa
Пост #14561 -
На 5.10.2020 г. at 5:28, shaft написа:

Здравейте...

Да, определено решението на проблема не е нито едно от изброените от мен по-горе. Доста по-трудно е. 

 

Сваля се бронята, свалят се фаровете за мъгла, отварят се фаровете /разлепват се/, търси се точната причина, защо не работи модула (дали са резистори /най-често/, дали е нещо друго /още компоненти се предават с времето/) и ако може да се оправи се поправя, затварят се/залепват се фаровете, монтират се на бронята и тя се закача обратно. 

Работата по двата фара отнема около 2 до 3 дни. Препоръчвам да се направи и здравия фар, който свети /за сега/. Да са еднакви, защото е много трудно да се открият точните резистори, както и да се гарантира работа при различните компоненти в двата фара... Най-добре е да се оправят и двата фара наведнъж и се забравя за тях ( А, дано! :) )

Направих го за 4 часа като преди това си поръчах необходимото от алиекспрес и после смъкнах бронята разлепих халогена във фурната на 100 грчдуса и премахнах платката на дневните и я замених с джаджа за 3 лева която не нагрява и бачка все още перфектно 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #14562 -

Евала! :) Браво! Дълго да ти бачкат и да нямаш проблеми пожелавам! :) 

 

Мен ме притеснява само едно в това решение...подобни лед драйвери са ми в лампите вкъщи и кондензаторите се избушват за около година-година и половина... Цъфтят, като пиратки и им излиза “душата“ доста миризливо. Дано карат повече време... :(

 

Аз, обаче, съм перфекционист и не мога да направя един, камо ли два фара за 4 часа... Абсурд. :) Особено със запояването, меренето и тестването. Отнемат си време.

 

ПП: Какво стана с осветлението в купето? Намери ли се проблема? :(

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
jassa   
jassa
Пост #14590 - (Редактирано)
На 26.11.2020 г. at 22:09, shaft написа:

Евала! :) Браво! Дълго да ти бачкат и да нямаш проблеми пожелавам! :) 

 

Мен ме притеснява само едно в това решение...подобни лед драйвери са ми в лампите вкъщи и кондензаторите се избушват за около година-година и половина... Цъфтят, като пиратки и им излиза “душата“ доста миризливо. Дано карат повече време... :(

 

Аз, обаче, съм перфекционист и не мога да направя един, камо ли два фара за 4 часа... Абсурд. :) Особено със запояването, меренето и тестването. Отнемат си време.

 

ПП: Какво стана с осветлението в купето? Намери ли се проблема? :(

 

 

За момента се държат доста добре без премигвания или други странности и преди това ги държах 15 мин. преди да ги затворя и не загряваше изобщо, което ме обнадежди! Иначе наистина не вярвах и аз да успея за толкова кратко време но уви се случи! Във фурната на 100 градуса за 10-15 мин после с една широка отверка малко със сила, след това замерих за секунди и подмених платката със закупеното драйвърче от алиекспрес преди година и се прекръстих да стане и хоп светна ! Изчаках да поработи така малко повече и след това пак малко във фурната плюс черен силикон и го затворих с помоща на дърводелски стяжки за два часа и го монтирах! Вече месец е безотказно и вярвам че ще издържи доста дълго! Мога да дам линк на желаещите от алиекспрес за драйвърчето:  https://fr.aliexpress.com/item/4000138385278.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.6ca26c37yMy698 Единственното, което разбрах е, че може и без да се отварят, като се пробият две дупки около трисантимента отзад в двата края където са буксите на платката и да се извърши манипулацията от там, след като и без това се отстраняват буксите! После се затварят с подобен ПВЦ  материал и ПВЦ лепило отворите като преди това за залепили и драйвера на удобно място вътре / може и от вън ако се изолиа добре както притесняват експлози ще е по добре за теб/ ! При желание мога да пусна фото къде да се пробива, без да се налага да се разлепя халогена

Редактирано от jassa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×