Jump to content

Recommended Posts

Joro86   
Joro86
Пост #6297 -

Здравейте на всички след ровичкане в нета и голямо желание да имам пера най накрая нещата се случиха.темата я има в чужд форум https://www.google.com/amp/s/www.hyundai-forums.com/yf-2011-2014-sonata-i45/145335-diy-paddle-shift-install-gls.html%3famp=1 и от там взех идеята и гледах насоките.перата са поръчани от Китай и това което ме притесняваше най много беше кабела който в оригиналната тема трябваше да се снадва от 2 но след като се свързах с продавача и ме увери че кабела става и за американската версия на колата си поръчах.искам да споделя процедурата и крайният резултат.

Пак казвам че съм се водил по оригиналната тема но има разяснения които ги няма там.

1. Откача се акумулатора и се изчаква аз лично чаках 20 Мин. Колата се оставя с гумите напред и волана изправен

2.маха се еърбага и буксата за клаксуна(както е описано в темата)

3. С ключ 22 след като се махнат буксите се маха самия волан излиза малко трудно но с повечко усилие става.

4.отзад има 2 болта който се отвъртат и с внимателно издърпване от долу на горе излиза задния капак на волана.

5.проверка на буксите дали това което е новата букса съвпада с тази която е на волана (колата е с круиз контрол ,гласови команди, и управление на волана)всичко съвпадна независимо че кабелите са различен цвят.

6.отвиване на болтовете на гърба който държат копчетата и изваждане.

Горните които са за радио и круиз излизат лесно но тези за телефона и трип са малко по особенни. Свалят се целите пластмаси става внимателно с отверка и нокти. Като отверката се ползва за да се повдигне самата пластмаса иначе всичко е на щипки.

Болтовете се завиват обратно

7. След като всички букси са сложени се слага новия заден панел и за него се закрепва кабела и се поставя на място като кабелите за перата трябва да стърчат.завиват се 2 та болта на гърба на панела.кабелите за перата се слагат на тях и самите пера се завиват към волана с 4 болта.

8.волана се връща на мястото и се завива с гайката 22мм след което се поставя еърбега и буксата за клаксона и това е.

След инсталацията мога да сменям скорости независимо дали съм в спортен режим или не при натискане на някое от перата колата минава на ръчна смяна на предавките и след като се кара определено време с една и съща скорост сама се връща на директна. Дали ще се ползва често надали колата е лимузина и съм я взел да ме вози а не да се правя на състезател но визуално много ми допада пък и друго си е така да си върне някоя предавка човек когато се наложи.

 

Отдолу слагам снимки които съм правил по време на процедурата и крайния продукт. При желание или въпроси винаги ще се радвам да помогна  или тук или на лично ако мога.IMG_20190417_190025.thumb.jpg.34f5517fefd1096eb06132b4c37f9c08.jpg

 

IMG_20190417_164448.jpg

IMG_20190417_180117.jpg

IMG_20190417_174650.jpg

IMG_20190417_164709.jpg

IMG_20190417_170633.jpg

IMG_20190417_173802.jpg

IMG_20190417_172610.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
TeodorH   
TeodorH
Пост #6312 -

Браво много готино се е получило

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×