Jump to content
Vladimirov

Да се преброим

Recommended Posts

Vladimirov   
Vladimirov
Пост #5555 -

Колеги,

забелязвам вече няколко IONIQ-а в София. Често по Симеоновско виждам един син хибрид. Май същия паркира често и на бул. "Македония". Днес видях и едно такси в Пловдив. Явно вече не сме екзотика.

Пускам тази тема да се преброим и да видим колко сме (поне тези дето посещават форума).

Аз съм от София.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
huhilan   
huhilan
Пост #5578 - (Редактирано)

Плюс един ама мен ще ме видите август месец вероятно като си идвам към Бг. Да питам някой успял ли е да зареди батерията на фул говоря за нормалния хибрит не за електрички и плъгини.

Редактирано от huhilan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stan   
Stan
Пост #6156 -

Здравейте,и аз се записвам но съм извън България,иначе най бързо се зарежда батерията до 100% при каране в спортен режим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Vladimirov   
Vladimirov
Пост #6169 -

Привет колеги.

явно сме обхванали почти целия свят :)

На няколко пъти успях напълно да заредя батерията и то при дълго спускане и каране в колона.

пускам снимка и на достигнато ниво 8 на икономичност.

20170921_200647.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
huhilan   
huhilan
Пост #6189 -

Еко начина се постига лесно при една отсечка от 30км ако си караш в еко режим с константа скорост и използваш 2 или 3 линийки на двигателя еко шофирането ти е пълно. Имам въпрос например след изкачване където сте изхабили батерията и се предполага че в режим колата работи с двигател и зарежда батерията на някой случвали му се след това на права или доре много леко надолнище където дори може да караш с една или 2 линии на екото да се включва само двигателя.... само подава на гумите и не зарежда. Много често взех да виждам това нещо и мисля да звънна в сервиз. Някой път си остава така с километри. Пробвам всеки ден ако върна педала и настъпя пак леко започва да зарежда но ако не го направя остава само на двигател без да зарежда батерията и аз без да ползвам сила на двигателя. Има дни в които достогам същата отсечка с батерия и там дори се движа само на батерия.... последното зареждане ми го прави често и резултата е че сега съм с 4.8 разход сравнение с 4.25 от предната седмица. Един и същ маршрут всеки ден. Условия различни но ме дразни това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
BateBorko   
BateBorko
Пост #6835 - (Редактирано)

Привет на всички,

От скоро една муха ми бръмчи в главата, и това бръмчене за плъгин-хибрида става все по-силно.

Следя всичко да този автомобил още от представянето му през пролетта 2017 на панаира в Пловдив, а след това и в София.

 Тогава си направих едно кръгче, с хибрида.

Сега в момента съм в процес на избор на банка за кредита, но кредита ми е сигурен.

Въпросче!

При заявка за автомобил в даден офис до колко време си получаваш колата?

Струва ли си наистина да дам обявената цена от почти 73000 левчета?

Какво може да ме откаже?

Благодаря Ви предварително...:D

 

Редактирано от BateBorko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
huhilan   
huhilan
Пост #7282 -

Здрасти BateBorko, почти съсед, че аз съм от Харманли :) , какво може да те откаже, единствения недостатък който виждам в колата е че няма едиин алтернатор или динамо вързано към водната помпа или нещо подобно, което да зарежда батерия почти без да спира. Реално играеш с няколко линийки на батерията трудно може да я заредиш до горе и когато я заредиш усещаш красотата да караш този автомобил. Аз лично до сега съм успял 4 или 5 пъти да я заредя и после изкачваш БАИРИ на 140км./ч само на батерия... Сега съм решил да и правя побългаряване да и подам малко ток с акомулатор да видя дали ще зареди батерията до горе :))

 

а иначе мен би ме спряла цената :) тук в испания ми е 27000 евро най високия клас, ама нали в БГ сме патрони аз се шашкам от цени всяка година като се прибера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×