Jump to content
ALCapone BG

Щракане във волана

Recommended Posts

ALCapone BG   
ALCapone BG
Пост #5313 -

Здравейте колеги,

за моята i40 2012 

Имах едно щракане във волана и където да ходи ми казват да си сменя цялото кормило което нов струва около 3400 лв 

а втора ( и то на късмет ) защото са с различни номера на около 1000 лв,

но за късмет :) имам един приятел майстор който ми го направи със смяна на една гума приложена като прикачен файл и всичко е ОК

7DF0E625-1B11-4D3D-8A2E-64612FFB2A70.jpeg

8B7415ED-A8CF-45FC-A616-7758577184C6.jpeg

FB3CC0FE-061D-4CCD-9EAE-0F3F722BE837.jpeg

3628CDF4-8BEC-4539-BA3D-F36AB9F5F7AC.jpeg

AB4C4DA3-CCF7-4FA9-9BDF-A5A5E7F0C51D.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Bunz   
Bunz
Пост #5335 -

Мноо гот! Тия оферти със смяна на цял компонент стават все по-абсурдни, особено като се касае за някаква дреболия, която може да се замени. Очаквам в скоро време съединителя да започне да се предлага само като комплект към двигател + скоростна кутия.

:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ALCapone BG   
ALCapone BG
Пост #5336 -
Преди 1 час, Bunz написа:

Мноо гот! Тия оферти със смяна на цял компонент стават все по-абсурдни, особено като се касае за някаква дреболия, която може да се замени. Очаквам в скоро време съединителя да започне да се предлага само като комплект към двигател + скоростна кутия.

:)

Дано :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
kamen666   
kamen666
Пост #5368 -

Къде стои въпросната гума.

Тов ащракане изведнъж ли се появи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ALCapone BG   
ALCapone BG
Пост #5675 -

Гумата стой в самия усилвател ( мотора под волана)

а щракането започна постепено,, после се увиличава и се усеща при маневра когато паркиране и също като все едно дава свободно в самоя волан наляво и надясно иначе не пречи на управлението никак :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
kamen666   
kamen666
Пост #5743 -

Интересно ми бе,понеже за 1 път срещам този проблем за модела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Staykov   
Staykov
Пост #5788 -

Колега здравей ! Аз имам същия проблем. Моля те дай контакти на този човек да ида и аз :) Кутията капсолована ли е ? Тази гумичка той може ли да ми я поръча или аз трябва да си я набавя ? Колко излиза ремонта ? Благодаря !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ALCapone BG   
ALCapone BG
Пост #5793 -
Преди 12 часа, Staykov написа:

Колега здравей ! Аз имам същия проблем. Моля те дай контакти на този човек да ида и аз :) Кутията капсолована ли е ? Тази гумичка той може ли да ми я поръча или аз трябва да си я набавя ? Колко излиза ремонта ? Благодаря !

 

Да разбира се

казва се Стефан, 0889898882

 

Ring Road Autocenter
1415 Vodoley-1, Sofia
088 989 8882
https://goo.gl/maps/NaqCRWJYFau

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
petko.georgiev   
petko.georgiev
Пост #6933 -

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
kamen666   
kamen666
Пост #7428 -

Като въртеше на място волана, чуваше ли се това щракане ?

Май и при мен започва да се проявява :)

Но е по скоро като почукване сякаш...все едно нещо прескача :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ALCapone BG   
ALCapone BG
Пост #7441 -

Да колега,, и на място същото се чуваше и усеща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
kamen666   
kamen666
Пост #7442 -

Въоражих се аз.... :)

Ще видя кога ще остане време да разглобя и да видя какво е положението при мен...че почва да ме дразни ;)

IMG_20190717_125131.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
kamen666   
kamen666
Пост #7502 -

Ами...не издържах :)

Реших да се опитам сам без сервиз и с подръчни средства,оказа се не толкова трудно.

В интерес на истината моето старо каренце изглеждаше почти като новото,имаше съвсем леко износване по пъпките, но бе два пъти по-меко от новото.Така или иначе го подмених и дразнещия шум е вече в историята 😂

Остана да се само почерпя.... 😅😂😂

IMG_20190723_130846.jpg

IMG_20190723_130915.jpg

IMG_20190723_154222.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Bunz   
Bunz
Пост #7503 -

Бравос!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Biankonero   
Biankonero
Пост #7584 -

Здравейте колеги, 

 

И при мен се появи това тракане във волана, предимно като паркирам. Поръчах въпросната гумичка и като пристигне ще посетя сервиза споменат по горе и ще оставя коментар за крайния резултат. Явно ще се окаже масово срещан проблем. За справка в Хюндай София ми казаха, че не са сигурни какво е но предполагат кормилна колона и скромната цена , която ми дадоха е 4200лв :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ALCapone BG   
ALCapone BG
Пост #7627 -
На 7/23/2019 at 15:42, kamen666 написа:

Ами...не издържах :)

Реших да се опитам сам без сервиз и с подръчни средства,оказа се не толкова трудно.

В интерес на истината моето старо каренце изглеждаше почти като новото,имаше съвсем леко износване по пъпките, но бе два пъти по-меко от новото.Така или иначе го подмених и дразнещия шум е вече в историята 😂

Остана да се само почерпя.... 😅😂😂

IMG_20190723_130846.jpg

IMG_20190723_130915.jpg

IMG_20190723_154222.jpg

Черстито колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
petko.georgiev   
petko.georgiev
Пост #8057 -

И аз смених гумичката, но без да исках измъкнах волана от шлиците. После естествено го сглобих с един зъб отклонение. Разглобих наместих и сглобих, но след като сглобих всичко двигателя си промени звука. Когато въртя волана се промена звука на двигателя сякаш се товари динамото от тока за волана. Странно какво се промени? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Staykov   
Staykov
Пост #8724 -

Привет колеги, аз малко късно се включвам с отговора, но все пак да споделя - Смених въпросната гумичка при момчетата от Ring Road. Малко скъпо ми се струва, но не го издържах това щракане. Цена 380 лв. с гумичката от тях. Иначе съм много доволен от отношението и качеството на ремонта. Вече 6 месеца няма проблем. Камен може да започне да прави бизнес 😀 Виждам добре си се справил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
petko.georgiev   
petko.georgiev
Пост #8727 -

380 лв за 1 час работа... няма да коментирам какво си мисля.........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
kamen666   
kamen666
Пост #8742 -

Това си е пладнешки обир.....

380 лв е ПРЕКАЛЕНО много пара за тази интервенция...
Повече от 80-100 лв са не разумни според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Staykov   
Staykov
Пост #8759 -

Абсолютно съгласен съм с вас, но предвид констатациите на колегата в първите постове и липсата на друг избор бях принуден да се съглася :( Много ме дразнеше

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ALCapone BG   
ALCapone BG
Пост #8792 - (Редактирано)

Колеги , в Хюндай искаха 3800 лв за нов комплект и отделно друга сума за смяна! И бяха против смяната на гумичката даже ми казаха че е за i30 само става смяната на гумичката. И няма такъв ремонт се прави за i40. Всеки може и сам да го направи. Но въпрос на възможност и практика!
Кеф цена няма!

важното да караме внимателно и безопасно.

Редактирано от ALCapone BG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #8793 -

Това е тъжно. Ама наистина е тъжно. :(

 

@ALCapone BG Знаеш ли... днес ми се случи следното: отивам в представителство на друга известна марка за гаранционна смяна на някакви неща, защото колата тропа отпред... за смяна са водачи на спирачни апарати се оказа /апаратите тропат/... Цена от нета за краен клиент: 7лв за комплекта от два болта-водачи за всеки апарат - тоест, ако си ги сменя сам, ще платя 10-15лв за двата апарата и ще изгубя 1 час на двора, защото ще ме нервира още нещо и ще го почистя, ще смажа главините и т.н... В представителството ми казаха 87лв и някакви стотинки НА АПАРАТ. Тоест 80лв са горница на тия 7 лева :) Добре, дайте да ги видя, моля, ще ги сменяме явно - така им казах аз. "Ааа те са ни на поръчка, ще дойдат в Понеделник", защото беше към 16ч - ясно, ще ги поръчат от големите доставчици на части и ще ти кажат, че са 'оригинални' тия два болта и ще ти вземат 87лв за двата болта + нямам идея колко за работа още. При мен ще мине гаранционно, но гледам сеир за сега.

 

Смяната на тия два болта става на средата на пътя с крика от багажника за не повече от 20 минути с пиене на едно безалкохолно и пикаене зад дърво - съвсем грубо казано. В сервиз смяната става без сваляне на апарати и гуми и чудеса, просто я вдигат на подемника и се свалят двата болта на апарата, слагат се новите два болта - 15-20 минути за двете колела/двата апарата. Ще докладвам, дали е отнело 3-4 часа, както диагностиката днес - 2ч 30 минути чаках в чакалнята да намерят какво тропа. :)

 

Не ми се говори повече, защото ме боли колко лесно вярват хората на глупости на майстори, които нямат и средно образование... 3800лв за смяна на гумичка, пък дали ще ти дадат старата конзола да си я прибереш в багажника или не.... и дали ще разбереш, че е сменена или не.... дали е рециклирана с нова гумичка, или не.... пък дали "новата" конзола ще бъде 1:1 същата с една по-различна гумичка, която е малко по-плътна, примерно... :( 

 

И запомнете, хора, едно много важно нещо - в официалните сервизи и в по-реномираните такива НЕ СЕ ОТРЕМОНТИРАТ НЕЩАТА ПО БЪЛГАРСКИ /както си правим много хора, дори и аз си сменям или оправям някакви неща сам/ - ТЕ СЕ ЗАМЕНЯТ С НОВИ. Точно затова се казва "ремонт на това не се прави и не се прави така изобщо, опасно е", защото те не знаят как да го направят, по-скоро не искат, защото отвиват 2 болта, хвърлят старото модулче, завиват два болта на новото модулче - всичко е на модули, лесно и чисто. Така не ти трябва висШо образование, определено. :)

 

Та и тези от днеска ще са против да си сложа водачи от 7лв комплекта, защото тези от 87лв комплекта няма да им се продадат /които са им и "на поръчка" и ще им ги докарат в Понеделник, вероятно, когато доставчиците работят - видях кои им карат стоката в официалния сервиз, ама няма да кажа, за да няма реклама/. :) Получавал съм фар от официалния сервиз на друга марка, като на опаковката пишеше името на голям доставчик на части - питах, защо няма тука логото на марката, ами е на еди кой си - "то пак си е оригинално" - така ми отговориха. Тоест, когато "ти го сложат" и нямаш достъп до опаковката - всичко е точно. Всичките са такива хубавци - затова... това е доста добър бизнес. 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×