Jump to content
Spartan

За маслата и задраните цилиндри

Recommended Posts

Spartan   
Spartan
Пост #4856 -

От две години съм наследник на бензинов  ix35.Наследих го на 17000 км, купен като нов в България.Стоял е повече от година в гараж докато се уреди наследството.Смених маслото и филтъра веднага в неоторизиран сервиз - беше отминал гаранцията поради пропускане на едно обслужване заради наследяването.Ужасяващо черно масло изтече макар в гаранционната карта да пише че е сменявано два пъти по гаранция?!?!?!Запитах в Хюндай на околовръстното и ми показаха оригинално и друго масло но след внимателно прочитане видях че и на двете пишеше АСЕА "С3" а в ръководството изришно е написано за ix35 бензинов АСЕА "А3-А5".???Повярвах на ръководството и смених с Midland Econova 5-w30 ACEA A5.Отделно намерих оригинално описание на двигател G4KD 2 л. и там пак пише А3-А5 доливане до горната граница.Сега съм на 25000 и моторът върви очудващо тихо,не е похарчил грам масло и е много пъргав макар да е автомат.Да сте чували нещо за задиране на цилиндрите на G4KD?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×