shaft Пост #3437 - 10 Октомври, 2018 Пиша този пост, за да покажа колко е елементарен монтажа на ксенон система H7 на Санта Фе 2. Първото нещо е да си купите ксенон комплект H7 /на моите къси и дълги цокъла е H7/. Аз лично предпочитам така наречените "slim" баласти /тънки баласти/, защото не заемат много място и не пречат. Не съм открил начин да пъхна баластите вътре във фара, защото мисля, че няма място (поне така си спомням), затова е необходимо да се пробият капачките на крушките на фара. Самото пробиване е елементарна работа - необходим Ви е поялник или бормашина /със степенчато свредло или с голяма бургия/ - с което разполагате. Аз лично действах с поялника, защото не разполагам с друг инструмент - дупча капачката и след това заглаждам с пила, шкурка или леко с ножче. При работа с бормашина - нуждата от заглаждане ще отпадне Снимка на капачката преди да й се случи "нещо лошо": Снимка на капачката, след като й се е случило "лошото нещо": Тези "мустачки" и гадории ги зачиствам с пиличка или с макетно ножче - няма проблем, много лесно се махат, става за 5-10 минути всичко. Ако му се наслаждавате и Ви успокоява - трае и по-дълго време Ако бързате и не Ви е много зор - става за 2-3 минути. През тази дупка трябва да прекарате трите букси на самата крушка /едната е по-широка и заради нея се налага по-голяма дупка/. Не мога да кажа колко точно трябва да е отвора, но аз дупча малко и пробвам, дали буксата минава, или не. От посочените със стрелка - долната е по-широката и тя изисква по-голяма дупка. Изкарвате трите букси през дупката отвътре навън през капачката и поставяте гуменото уплътнение на дупката на самата капачка. Пасва идеално. Не допуска влизане на мръсотия и вода във фара: Има два свободни края, завършващи с кабелни изводи - те остават вътре при самата крушка. Включвате ги в буксата на фара, която захранва цялата тази система. Тоест, в буксичката в която включвате обикновената H7 крушка, включвате тези два края с металните изводи. Първо си монтирайте крушката във фара. ВАЖНО: Никога не пипайте балона на крушката!!! Ще я изгорите преди да я пуснете да свети. Аз съм изгарял една, защото без да искам я пипнах по балончето, когато я монтирах - никога не светна тази крушка. Пипате само по основата (метална или пластмасова), никога по електрода или по стъклото! Ето как изглежда крушката: Другите три края се включват в баласта, който остава да "виси" извън фара: Няма как да сбъркате буксите - няма как да ги обърнете, всичко си има посока. Мъжко-женско, има си начин на включване, има си "чопчета", които трябва да спазите и готово. Завъртате капачката, както си се завърта към фара и това е. Всичко е монтирано и трябва да светне При мен нещата се получават от първия път. Няма изненади, не знам какви изненади биха могли да възникнат, всъщност... Няма какво да сгрешите. Резултатът при мен е следния /Xenon 35W AC баласт (уж AC баластите имали по-дълъг живот спрямо DC баластите) /: И през нощта: Аз лично, на всяка кола, която съм правил с ксенон избирам следното: Xenon AC Slim баласти 35W 4300K. Имам опит само със системите на Xenon.bg. До момента ксенонът ми е на 3 години и нямам изгоряла крушка или розова /умираща-умряла/, все още. Осветеността е страхотна. Не заслепяват, ако съм ги свалил максимално до долу - за градско е супер, за извънградско и магистрално нощно си ги вдигам на максимум до горе и пердаша... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raider_SK Пост #4713 - 13 Декември, 2018 (Редактирано) Ехеее колега поздравления за избора на ксенон. Моя от същия сайт и е слим баласти 4300К, но 55W и наистина е доста добра осветеността. Моите капачки обаче ги направих с боркорона и стана малко по-изискано Досега само едната крушка ми изгоря, но изобщо не е ставала лилава, розова или какъвто и да е било друг цвят. Просто загина от раз. Моя фар е на две секции като късите са с лупи и почти нямам нужда от дълги, като са настроени да не заслепяват. Редактирано 13 Декември, 2018 от raider_SK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shaft Пост #4715 - 13 Декември, 2018 Хахаха! Изискано, казваш За мое щастие там не съм гледал от 3 години и нямам идея как изглежда - спомням си, като гледам снимките При липса на боркоронка с поялника, няма как При теб си е станало, като от завода, направил си перфектната дупка! Много е яко! Иначе, при мен е горяла точно по същия начин /не на тази кола/ - от раз, като циганин, без да боледува изобщо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raider_SK Пост #4716 - 13 Декември, 2018 Като циганин - разби ме! Понеже таз кола да чукна на дърво само се кара и в сервиз влиза само за смяна на масло и филтри, се чудя какво да и направя и си мислех на дългите да лепна едни H7 Led, но не знам какви и от 2 дена събирам мнения от форумите. Ако някой има предложения да се обажда или да ме пренасочи, ако е обсъждано във форума! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shaft Пост #4717 - 13 Декември, 2018 преди 10 минути, raider_SK написа: Като циганин - разби ме! Понеже таз кола да чукна на дърво само се кара и в сервиз влиза само за смяна на масло и филтри, се чудя какво да и направя и си мислех на дългите да лепна едни H7 Led, но не знам какви и от 2 дена събирам мнения от форумите. Ако някой има предложения да се обажда или да ме пренасочи, ако е обсъждано във форума! Ами, така де - аз не съм видял циганин да боледува, нали Просто по едно време го "занЕма" и айдеее... Иначе за LED-a, пожелал си си, имаш отговорите тук: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bojanov Пост #4971 - 10 Януари След изрязване то на капачките за да се монтира ксенона, ако след време човек реши да се върне към стандартните крушки има ли от къде да се купят само тези капачки за фара? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shaft Пост #4972 - 10 Януари Някой ми спомена, че ги имат в ИНД Комерс, като резервна част, но не съм проверявал лично. Има ги 100% в алито и в ибей: https://www.google.com/search?q=921402D000&rlz=1C1CHBF_enBG801BG801&oq=921402D000&aqs=chrome..69i57j69i60j69i59.245j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Номерчето им е: 921402D000 (92140 2D000) Ииии... който е видял как се вижда с ксенона не се върнал назад /освен, ако няма някакви специфични проблеми/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TeodorH Пост #4973 - 10 Януари Аз към купувал от инд такава капачка цената беше около 5лв и 7 дена за достовка като искаха 30% капаро превод по банка та имаше разправии защото исках да им платя цялата на място в шоурума в младост 4 но накрая се съгласиха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bojanov Пост #4982 - 11 Януари Хайде споделете къде и как си слагате баластите (снимка). Особено от ляво до акомулатора. Много е нагъчкано там. Баласта нагрява ли? Може ли да разтопи нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shaft Пост #4983 - 11 Януари Жорка, не може да разтопи нищо. Загряват се умерено. Карал съм цял ден на фарове, спирам и пипам - държа си ръката върху баласта - приятно топъл е, вероятно най-вече, заради топлината от двигателя. Къде ги слагаме - където няма да се друса и “дрънка“ много-много. Може да лежи, където и да било, по една свинска опашка за нещо статично и готово. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TeodorH Пост #4984 - 11 Януари Ето как са при мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bojanov Пост #4985 - 11 Януари Много благодаря. Супер сте. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mountebank Пост #4990 - 12 Януари Ето как са при менИзпратено от моят MIX с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bunz Пост #5025 - 14 Януари Баластите могат да се монтират на самия фар, отдолу - има място бол. Въпроса е дали да се хванат директно, дали да се лепне нещо върху фара и върху него да се монтират или нещо трето. Няма дрънкане, няма преплитащи се насам-натам кабели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове