Jump to content
Danny

Виликар София

Recommended Posts

Danny   
Danny
Пост #3138 -

Отидох във Виликар след покупка на Santa Fe 2006 2.7 v6 с молба да видят мотора, защото чувах един шум в него и колата тресеше зверски много.

 

От сервиза се пробваха да ме убедят, че на колата нищо и няма и така си работели тези двигатели. 

Супер несериозно!!! Всеки знае, че v6 са най-балансираните двигатели и мотора въобще не трябва да тресе.

Смениха ми маслото, а дори не знаеха колко трябва да се налее.

Момчето което ми го сменяше пита негов колега и неговия колега му каза 3,5-4 литра ???

 

Аз който нямам понятие от коли им казах, че няма как мотор v6 да събира 4л. И бях прав.

5,5 литра събра ?

 

Другото нещо което ми направи впечатление е че, нямат ключ за стягане на масления филтър.

Стегнаха ми го на ръка, та после ходих да ми го натегнат в друг сервиз.

Помолих ги да ми видят колата все пак на Комп.диагностика.

Имаше misfire в 1,3 и 5 цилиндър.

Казаха, че е често срещано и изтриха грешките.

Казаха ми ако светне чека пак да отида ???

 

Съответно отидох в друг сервиз в който правят Kia и Hyundai и се оказа страшен мармалад в мотора.

 

КРАЙНО НЕДОВОЛЕН СЪМ ОТ "ВИЛИКАР"

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
TeodorH   
TeodorH
Пост #3145 -

А би ли споделил в кой сервиз си отишъл от който си останал доволен. Можеш да му пуснеш една тема в другия списък. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Danny   
Danny
Пост #3157 -
Преди 2 часа, Joro написа:

И кой е другия сервиз колега?... 

Така или иначе нахрани Виликар! Силно се съмнявам за премеждията, видно от написаното и липсата на логика. Само да те светна във Виликар имам трима познати с Хюндита и са супер доволни. О да цените им са скъпички но и доста бакшиши го посещават. 

Поздрави. 

Днес си взех колата от Колос-МС 

Много съм доволен. Двигателя работи супер равномерно и няма никакви вибрации в купето. Не се чува или усеща, че колата е запалена.

Цената която платих е 1805лв.

Joro, за теб лъжа и хейт с/у Виликар, за мен е реалност. 

 

IMG-a0df323a3e5d1f42677edf50c1b571fa-V.jpg.b6ae4be0f92868ef1eea468337b57339.jpg

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Danny   
Danny
Пост #3159 -
преди 9 минути, Joro написа:

Имаш ли от Виликар такава фактура и ако да покажи я. Иначе за Колос - МС съм чул само позитивни отзиви. 

Длъжен съм от фактическа страна да подчертая, че си направил сериозен ремонт, и ме радва най - вече факта, че си доволен. 

Нищо лично... 

Да. Наистина ремонта е сериозен. От Колос-МС искат на 1000км, на 5000км и на 10000 да им карам колата, за да гледат състоянието на двигателя след ремонта напълно безплатно, както ми дадоха и гаранция за работата която са свършили.

Да имам и от там такава бележка.

 

2018_09_25_072427.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zorvalth   
zorvalth
Пост #3168 -

И моите са такива от виликар, малко се сепнах в началото, но свикнах

 

В интерес на истината бакшиши не съм засичал там от както ходя при тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
mitko85   
mitko85
Пост #3186 -

3 години ползвах сервиза и бях доволен, като за това време съм сменял масла, ангренажен и пистов ремък, ролки, водна помпа, дискове с накладки и още др. неща.  След последната драма в която ходих 6 пъти в рамките на 1 месец за последствия от техен ремонт по изпускателен колектор се отказах тотално от тях. Приемчика и съсобственик Цецо /симпатичен човечец с бяла коса/ е супер компетентен, но работниците му откровено казано са зле.

 

П.С. след всеки ремонт са ми давали точно такива сервизни документи, както на колегата по-горе.

Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
AKostov   
AKostov
Пост #5751 -
На 25.09.2018 г. at 20:24, Joro написа:

Колега, моите познати за пръв път виждат подобна по вид и съдържание такава фактура. Без печат, серия и номер на фактурата. Липсват основни атрибути, на техника, механика и приемника... Ако е вярна то Виликар са дали яко задна. 

 

 

Привет , без да имам пристрастия към нито един от двата сервиза , ще кажа следното:

 

- И двата документа не са фактури и като ги гледам въобще и двата документа са тотално без никаква стойност и тежест. Все пак първият изглежда по-читав и би следвало той да се предоставя заедно с фактура.

- Горното не изключва това някой да си свърши качествено работата , но за това няма как да се съди от даденият документ.

- Въпреки всичко много ме дразнят повечето автосервизи , които не плащат никакви или смешни данъци ,като повечето ремонти се извършват без предоставяне на никакъв платежен документ.

 

По някой път съм си мислил дали да не поискам декларация за съответствие , до там бях стигнал с един от клоновете на СФА след като ги хванах че не са ми сменили някои от частите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
mayam   
mayam
Пост #9057 -
На 25/09/2018 at 19:27, Danny написа:

Да. Наистина ремонта е сериозен. От Колос-МС искат на 1000км, на 5000км и на 10000 да им карам колата, за да гледат състоянието на двигателя след ремонта напълно безплатно, както ми дадоха и гаранция за работата която са свършили.

Да имам и от там такава бележка.

 

2018_09_25_072427.png

Вили кар- 2014 останах изключително доволна от професионализъм, отношение, бързина. Та затова  и 2019. И Аз като колегата  имам, но 5/пет/ подобни поръчки/протоколи от Вили кар за периода 31.07.2019 - 30.10.2019. Проблема ми бе отсратанен на третото ходене с рекламация и настояване да се обърне внимание на ГНП, но жените не ги взимат насериозно. Докато бях опитно/финансово зайче колата палеше единствено и само със стартиращ спрей - Август-Септември. След най-накрая ремонтораната ГНП, колата беше като лейка. Някой експерт беше скъсал семеринг на колянов вал. А 3 дни по-късно пушеше като парен локомотив. Отзад не се виждаше нищо. И понеже едното с другото нямало връзка смених турбина на турбото. Та до момента за 3 пълни месеца диагнозата е 2399.00. През това време караш максимум до 5 дни, после поне толкова в бокса. Ама дано да е оправена и да не се връщам отново там... 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
nikolov333   
nikolov333
Пост #11158 - (Редактирано)

И аз ще се включа с негативно мнение за ВилиКар.. 1.Смяна на ремъчна шайба на алтернатор- монтирана нова без защитната гумена капачка.. Явно някой монтьор е решил, че не е необходима, макар че по-принцип се продават комплект.. 2. Смяна на ядрото на турбото-При договорена замяна с качествено ядро, изрично подчертах, че не искам евтиното, след ремонта на турбото в Колос МС, изпратено от ВилиКар там, са ми монтирали най-евтиното ядро на SLTurbo.. Ядрото в момента ми свири и не усещам подобрение в ускорението, за да не кажа обратното.. 3. Смяна на меката връзка и гарнитурите на ЕГР-клапана-В момента от гарнитурите му тече нещо черно, понеже уж му правиха профилактика и почистване и най-вероятно гарнитурите не са добре, а приемчика им твърди, че било от някаква специална смес, която се слагала за уплътняване. 4. Сваляха ми колекторите за смяна на шпилки-Там за сега нямам наблюдение освен, че по фактура са сменили 10 шпилки, но при оглед на подемника, забелязах една тръба под ЕГР-а, която не е фиксирана въобще, а има отвор с резба за фиксиране, но приемчика пак ми разви теорията, че тая тръба си е така , понеже е за отдушник и не се закрепвала никъде. /Това ще го проверя допълнително/. 5.В следствие на ремонтите по ЕГР-Турбо и колектори, ми липсваше антифриза в казанчето, което установих сам, при огледа и след като доляха, питах майстора да запаля ли да се обезвъздуши системата. Той твърдеше, че се е обезвъздушила вече, но на магистралата долях още 600мл.понеже казанчето беше празно отново.. 6. Днес огледах за още пропуски и установих, че не са стегнати болтовете, които държат стойката на интеркулера отпред, а просто са сложени на ръка.. Продължавам с огледите, така че вероятно ще открия и още..

faktura.jpg

22.02, 14.37.mp3

Редактирано от nikolov333

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
mitko_dvd   
mitko_dvd
Пост #11436 -

А скоростите? за тях нищо-доволен,не доволен,важно е Индустриал комерс  че са "капути" и да го духат те(ти ще оправиш някак си,но за това че не си удоволетворен от отговара им -който е самата истина реши да им сложиш и на тях черна точка. Е това е българина плюе само когат не е доволен от нещо-плюе по всеки,но ако е доволен.......................................,цървулска нация сме си и това е :( ), те са виновни за всичко,включително и за корона вируса :(

 

П.С.Ето заради такива цървули спрях и да пиша тук.Венци сори , че го пиша това но е така.........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #11437 -
преди 35 минути, mitko_dvd написа:

...

П.С.Ето заради такива цървули спрях и да пиша тук.Венци сори , че го пиша това но е така.........

 

Ти пиши заради всички, човек :) Всеки си преценява сам. Написаното няма да е напразно никога. Същото правя и аз... който иска да взема информацията на сериозно - ако знам нещо помагам :) И така... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Градинарски   
Градинарски
Пост #11438 - (Редактирано)
преди 56 минути, mitko_dvd написа:

А скоростите? за тях нищо-доволен,не доволен,важно е Индустриал комерс  че са "капути" и да го духат те(ти ще оправиш някак си,но за това че не си удоволетворен от отговара им -който е самата истина реши да им сложиш и на тях черна точка. Е това е българина плюе само когат не е доволен от нещо-плюе по всеки,но ако е доволен.......................................,цървулска нация сме си и това е :( ), те са виновни за всичко,включително и за корона вируса :(

 

П.С.Ето заради такива цървули спрях и да пиша тук.Венци сори , че го пиша това но е така.........

Не знам, кой прав, кой крив, НО целта според мен на този списък е също и да започнат съвестно да извършват услуги към клиентите си , във всичките му форми. Никой не оспорва знанията ,а се оспорва доволноста на клиента, а той е прав за всичко (дори и да не е  :) ) обяснение,защо и какво,пълна яснота,   връзка с клиента,ако остане достатъчно информиран и доволен, ще препоръча сервиза с две ръце! За това всеки клиент е ценен, а и не малко поговорки има за това веднъж да згафиш и...... важното е да се вземе поука и да се опровергае с добри дела а не с думи ,да се реши проблема и да се върви към по добро. В много от случаите самите собственици на сервизите са жертва на служителите си, което обаче не ги оправдава:)

Редактирано от Градинарски

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
mitko_dvd   
mitko_dvd
Пост #11443 -
Преди 13 часа, Градинарски написа:

......................ако остане достатъчно информиран и доволен, ще препоръча сервиза с две ръце! ...........................

Мислиш ли?

Защо не е на писал че за 120лв. автомобила е прегледан и е дадена пълен списък на проблемите и се оказва че наистина е така,това че са отстранени в друг сервиз разбираемо всеки гледа къде е по евтино,колко е качествено се разбира след това,но това е друга тема на разговор.По лесно е да влезеш и хвърлиш кофата с лайна върху някой щот не ти е изнесло инфото което си получил :) Защо не е дал положително  мнение за този сервиз дет са извършили прегледа и се оказва че що годе са компетентни-щот това им е работата нали?

Ето затова казвам че цървула си е цървул в цялата светлина в такива моменти ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
nikolov333   
nikolov333
Пост #11515 - (Редактирано)

Кой, какво не е написал, че нещо съм изтървал май.. Или сте изтривали някое мнение.. ? Така изглежда, че репликата на митко-двд е към моя пост???

Редактирано от nikolov333

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
icetto   
icetto
Пост #11607 -
Мислиш ли?

Защо не е на писал че за 120лв. автомобила е прегледан и е дадена пълен списък на проблемите и се оказва че наистина е така,това че са отстранени в друг сервиз разбираемо всеки гледа къде е по евтино,колко е качествено се разбира след това,но това е друга тема на разговор.По лесно е да влезеш и хвърлиш кофата с лайна върху някой щот не ти е изнесло инфото което си получил Защо не е дал положително  мнение за този сервиз дет са извършили прегледа и се оказва че що годе са компетентни-щот това им е работата нали?

Ето затова казвам че цървула си е цървул в цялата светлина в такива моменти  

Митак, много ти е сбъркана логиката или поради фирмената политика такива ги пишеш? Напротив, всеки избира качествената работа, а не цената и всички знаем, че най-големите професионалисти не работят за заплата, а намират начин да започнат те да водят каруцата! Прав ли съм? Във всички сфери при това. И ако обичаш, съобразявай се с определенията.

 

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
митко1974   
митко1974
Пост #15350 -

Не съм много доволен от автосервиз Колос. Закарах им колата защото имаше едно притрисане в мотора и като загрее менеше обороти , направиха ми диагностика и 54 лева .Като ми казаха, че трябва да сменя машинката на вих.клапи и ще се оправи. Смених я ама не, а цената на това моторче е безбожна. Каквото ми казват в малките сервизи това и в Колос. Само пара добре, че имам приятели иначе ще ми излезе като да си купя нова от магазина. Ако на всяко качване на компа ми взимат по 54 лева. Препоръчаха ми ги като специлизиран сервиз на тази малка, да сигурно имат много опит и можещи служители но .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #15352 -
преди 33 минути, митко1974 написа:

Не съм много доволен от автосервиз Колос. Закарах им колата защото имаше едно притрисане в мотора и като загрее менеше обороти , направиха ми диагностика и 54 лева .Като ми казаха, че трябва да сменя машинката на вих.клапи и ще се оправи. Смених я ама не, а цената на това моторче е безбожна. Каквото ми казват в малките сервизи това и в Колос. Само пара добре, че имам приятели иначе ще ми излезе като да си купя нова от магазина. Ако на всяко качване на компа ми взимат по 54 лева. Препоръчаха ми ги като специлизиран сервиз на тази малка, да сигурно имат много опит и можещи служители но .....

 

Колега, какво се оказа, че й има на колата ти? Ако си го оправил, все пак?

 

Писал си, че не си доволен от сервиз Колос в тема за сервиз Виликар. Не става ясно от кои точно си недоволен от Колос или от Виликар, къде ти оправиха проблема, какъв е бил проблема и т.н.? Представено по този начин твоето мнение не означава нищо друго, освен, че човек от конкурентния сервиз пише за другия сервиз - така изглежда от страни :) Дай малко повече разяснения, моля те.

 

Относно цената за диагностиката - не е коректно това, което пишеш. Поне от моя гледна точка. Всеки може да си я определи тази цена, във времена на пазарна икономика живеем и цените за услугите (това е услуга, не е продукт) всеки може да си ги определя сам /и слава Богу, че е така/. Питаш предварително колко ще струва да ти погледнат колата, не ти харесва цената - не се възползваш от услугата :) Аз така правя. Ако съм склонен и нямам много избор - действам :) Където ми е скъпо - не ходя там. Същото е и като отидеш на лекар - като отидеш при професор даваш за прегледа 80-90-100лв, нали? Питай го не може ли да не му даваш такива пари, защото той просто те поглежда, може и да не те пипне, дори, може да те изслуша само да му се оплачеш какво и къде те боли, той хваща и пише бележка/рецепта и си отиваш. Нищо не получаваш за тези пари - нито ти присажда клапа, нито моторче, просто ти прави диагностика. Това получаваш от лекарите и от майсторите. Сервизите са болниците за колите, а работниците в сервизите са лекарите на колите. Това е схемата :) По тази логика - навсякъде искат само пари, да. 

 

Никога не съм разбирал как може българинът да прави разлика къде иска да си даде парите и къде не иска и кое му е скъпо и кое му е по-евтино и т.н.. Примерно, защо не се пазарим с мобилните оператори, с лекарите, с магазините за храна/супермаркетите, защо не се пазарим с електрическите дружества, защо не се пазарим навсякъде, а можем да се пазарим само в сверата на автомобилните услуги, софтуерните услуги и т.н... Лекарят също може да сбърка в диагнозата и да си умреш от това или просто нищо да не се случи от назначеното лечение, ама си му платил 80-100лв за прегледа - така и при сервиза, никаква разлика не виждам аз. За мен не е коректно да се обсъждат цените така. Не защитавам никого и не нападам никого, просто казвам моето мнение по въпроса :) Примерно, в Хюндай цената за диагностиката (чувал съм и съм питал преди време) е около 120-140лв - ми на мен ми е скъпо, не ходя там, имам избор и се възползвам. Ако нямам избор, същото е като с професора-лекар - нямаш избор, отиваш при него, плащаш дебело и си отиваш по-здрав. :)

 

Аз бих направил друго - отивам в сервиза, след като ми е отстранен проблема и им казвам, че диагностиката не е била коректна. Някаква компенсация ще получа ли за това, че диагностиката е била грешна. Така ще се оправим много бързо, иначе все ще си мрънкаме, едни хора ще вземат пари и всичко ще си тече, както досега :) Трябва да се събудим, като граждани и да си търсим правата, ама не илюзорни права, ами реалните. В твоя случай са ти направили диагностика, като са диагностицирали нещо и са ти казали "там е проблема" - искаш разпечатка или черно на бяло искаш да ти се напише, защото плащаш за това. Получаваш си диагностиката, отиваш си при майстора-приятел и му казваш "това и това ми казаха да се смени" - сменяш го. Оказва се, че не е това - оправяш си проблема, като искаш от майстора, който е оправил проблема да ти напише къде е бил проблема - отиваш в сервиза, където са направили грешна диагностика и не са си свършили услугата качествено - компенсират те. Естествено, може и да не ти върна цялата сума, въпреки че не е правилно това, но все пак са изгубили някакво време да гледат колата.

 

НО... докато ни боли, че сме дали 54лв или 120-140лв за грешна диагностика /може и да е била верна, не знам/, а в същото време "не ни се занимава за едни 54лв или 120-140лв" и е по-лесно да се оплачем публично - нищо няма да стане и няма нищо да се промени изобщо. Това е истината :) Пак казвам, не защитавам никого, всеки един от всички хора на тази планета може да е в грешка, може да сбърка, всички хора бъркат - добре е да си търсим правата културно, а не да оставяме всичко с едно оплакване в нета...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
митко1974   
митко1974
Пост #15358 -

колега първо не сравнявай колите с хората. Не  защитавам никой сервиз , Просто в нашата страна всеки гледа да вземе парата ,но както и да е, не се оплаквам казах че сигурно там работят мн качесвени хора. Но бързат да се изкарва пара,това не ми харесва и ходиш по мъките. Не хваля никой сервиз и не правя реклама на никой.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #15360 -

Кажи за статистиката какъв беше проблема на колата, де - лично на мен това ми е по-интересно от всички други неща :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×