Jump to content
Danny

Виликар София

Recommended Posts

Danny   
Danny
Пост #3138 -

Отидох във Виликар след покупка на Santa Fe 2006 2.7 v6 с молба да видят мотора, защото чувах един шум в него и колата тресеше зверски много.

 

От сервиза се пробваха да ме убедят, че на колата нищо и няма и така си работели тези двигатели. 

Супер несериозно!!! Всеки знае, че v6 са най-балансираните двигатели и мотора въобще не трябва да тресе.

Смениха ми маслото, а дори не знаеха колко трябва да се налее.

Момчето което ми го сменяше пита негов колега и неговия колега му каза 3,5-4 литра 😂😂😂

 

Аз който нямам понятие от коли им казах, че няма как мотор v6 да събира 4л. И бях прав.

5,5 литра събра 😊

 

Другото нещо което ми направи впечатление е че, нямат ключ за стягане на масления филтър.

Стегнаха ми го на ръка, та после ходих да ми го натегнат в друг сервиз.

Помолих ги да ми видят колата все пак на Комп.диагностика.

Имаше misfire в 1,3 и 5 цилиндър.

Казаха, че е често срещано и изтриха грешките.

Казаха ми ако светне чека пак да отида 😂😂😂

 

Съответно отидох в друг сервиз в който правят Kia и Hyundai и се оказа страшен мармалад в мотора.

 

КРАЙНО НЕДОВОЛЕН СЪМ ОТ "ВИЛИКАР"

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
TeodorH   
TeodorH
Пост #3145 -

А би ли споделил в кой сервиз си отишъл от който си останал доволен. Можеш да му пуснеш една тема в другия списък. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Joro   
Joro
Пост #3153 -
На 23.09.2018 г. at 18:55, Danny написа:

Отидох във Виликар след покупка на Santa Fe 2006 2.7 v6 с молба да видят мотора, защото чувах един шум в него и колата тресеше зверски много.

 

От сервиза се пробваха да ме убедят, че на колата нищо и няма и така си работели тези двигатели. 

Супер несериозно!!! Всеки знае, че v6 са най-балансираните двигатели и мотора въобще не трябва да тресе.

Смениха ми маслото, а дори не знаеха колко трябва да се налее.

Момчето което ми го сменяше пита негов колега и неговия колега му каза 3,5-4 литра 😂😂😂

 

Аз който нямам понятие от коли им казах, че няма как мотор v6 да събира 4л. И бях прав.

5,5 литра събра 😊

 

Другото нещо което ми направи впечатление е че, нямат ключ за стягане на масления филтър.

Стегнаха ми го на ръка, та после ходих да ми го натегнат в друг сервиз.

Помолих ги да ми видят колата все пак на Комп.диагностика.

Имаше misfire в 1,3 и 5 цилиндър.

Казаха, че е често срещано и изтриха грешките.

Казаха ми ако светне чека пак да отида 😂😂😂

 

Съответно отидох в друг сервиз в който правят Kia и Hyundai и се оказа страшен мармалад в мотора.

 

КРАЙНО НЕДОВОЛЕН СЪМ ОТ "ВИЛИКАР"

 

 

И кой е другия сервиз колега?... 

Така или иначе нахрани Виликар! Силно се съмнявам за премеждията, видно от написаното и липсата на логика. Само да те светна във Виликар имам трима познати с Хюндита и са супер доволни. О да цените им са скъпички но и доста бакшиши го посещават. 

Поздрави. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Danny   
Danny
Пост #3157 -
Преди 2 часа, Joro написа:

И кой е другия сервиз колега?... 

Така или иначе нахрани Виликар! Силно се съмнявам за премеждията, видно от написаното и липсата на логика. Само да те светна във Виликар имам трима познати с Хюндита и са супер доволни. О да цените им са скъпички но и доста бакшиши го посещават. 

Поздрави. 

Днес си взех колата от Колос-МС 

Много съм доволен. Двигателя работи супер равномерно и няма никакви вибрации в купето. Не се чува или усеща, че колата е запалена.

Цената която платих е 1805лв.

Joro, за теб лъжа и хейт с/у Виликар, за мен е реалност. 

 

IMG-a0df323a3e5d1f42677edf50c1b571fa-V.jpg.b6ae4be0f92868ef1eea468337b57339.jpg

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Joro   
Joro
Пост #3158 -
Преди 1 час, Danny написа:

Днес си взех колата от Колос-МС 

Много съм доволен. Двигателя работи супер равномерно и няма никакви вибрации в купето. Не се чува или усеща, че колата е запалена.

Цената която платих е 1805лв.

Joro, за теб лъжа и хейт с/у Виликар, за мен е реалност. 

Имаш ли от Виликар такава фактура и ако да покажи я. Иначе за Колос - МС съм чул само позитивни отзиви. 

Длъжен съм от фактическа страна да подчертая, че си направил сериозен ремонт, и ме радва най - вече факта, че си доволен. 

Нищо лично... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Danny   
Danny
Пост #3159 -
преди 9 минути, Joro написа:

Имаш ли от Виликар такава фактура и ако да покажи я. Иначе за Колос - МС съм чул само позитивни отзиви. 

Длъжен съм от фактическа страна да подчертая, че си направил сериозен ремонт, и ме радва най - вече факта, че си доволен. 

Нищо лично... 

Да. Наистина ремонта е сериозен. От Колос-МС искат на 1000км, на 5000км и на 10000 да им карам колата, за да гледат състоянието на двигателя след ремонта напълно безплатно, както ми дадоха и гаранция за работата която са свършили.

Да имам и от там такава бележка.

 

2018_09_25_072427.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Joro   
Joro
Пост #3165 -
преди 49 минути, Danny написа:

Да. Наистина ремонта е сериозен. От Колос-МС искат на 1000км, на 5000км и на 10000 да им карам колата, за да гледат състоянието на двигателя след ремонта напълно безплатно, както ми дадоха и гаранция за работата която са свършили.

Да имам и от там такава бележка.

 

2018_09_25_072427.png

Колега, моите познати за пръв път виждат подобна по вид и съдържание такава фактура. Без печат, серия и номер на фактурата. Липсват основни атрибути, на техника, механика и приемника... Ако е вярна то Виликар са дали яко задна. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zorvalth   
zorvalth
Пост #3168 -

И моите са такива от виликар, малко се сепнах в началото, но свикнах

 

В интерес на истината бакшиши не съм засичал там от както ходя при тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
mitko85   
mitko85
Пост #3186 -

3 години ползвах сервиза и бях доволен, като за това време съм сменял масла, ангренажен и пистов ремък, ролки, водна помпа, дискове с накладки и още др. неща.  След последната драма в която ходих 6 пъти в рамките на 1 месец за последствия от техен ремонт по изпускателен колектор се отказах тотално от тях. Приемчика и съсобственик Цецо /симпатичен човечец с бяла коса/ е супер компетентен, но работниците му откровено казано са зле.

 

П.С. след всеки ремонт са ми давали точно такива сервизни документи, както на колегата по-горе.

Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
AKostov   
AKostov
Пост #5751 -
На 25.09.2018 г. at 20:24, Joro написа:

Колега, моите познати за пръв път виждат подобна по вид и съдържание такава фактура. Без печат, серия и номер на фактурата. Липсват основни атрибути, на техника, механика и приемника... Ако е вярна то Виликар са дали яко задна. 

 

 

Привет , без да имам пристрастия към нито един от двата сервиза , ще кажа следното:

 

- И двата документа не са фактури и като ги гледам въобще и двата документа са тотално без никаква стойност и тежест. Все пак първият изглежда по-читав и би следвало той да се предоставя заедно с фактура.

- Горното не изключва това някой да си свърши качествено работата , но за това няма как да се съди от даденият документ.

- Въпреки всичко много ме дразнят повечето автосервизи , които не плащат никакви или смешни данъци ,като повечето ремонти се извършват без предоставяне на никакъв платежен документ.

 

По някой път съм си мислил дали да не поискам декларация за съответствие , до там бях стигнал с един от клоновете на СФА след като ги хванах че не са ми сменили някои от частите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
mayam   
mayam
Пост #9057 -
На 25/09/2018 at 19:27, Danny написа:

Да. Наистина ремонта е сериозен. От Колос-МС искат на 1000км, на 5000км и на 10000 да им карам колата, за да гледат състоянието на двигателя след ремонта напълно безплатно, както ми дадоха и гаранция за работата която са свършили.

Да имам и от там такава бележка.

 

2018_09_25_072427.png

Вили кар- 2014 останах изключително доволна от професионализъм, отношение, бързина. Та затова  и 2019. И Аз като колегата  имам, но 5/пет/ подобни поръчки/протоколи от Вили кар за периода 31.07.2019 - 30.10.2019. Проблема ми бе отсратанен на третото ходене с рекламация и настояване да се обърне внимание на ГНП, но жените не ги взимат насериозно. Докато бях опитно/финансово зайче колата палеше единствено и само със стартиращ спрей - Август-Септември. След най-накрая ремонтораната ГНП, колата беше като лейка. Някой експерт беше скъсал семеринг на колянов вал. А 3 дни по-късно пушеше като парен локомотив. Отзад не се виждаше нищо. И понеже едното с другото нямало връзка смених турбина на турбото. Та до момента за 3 пълни месеца диагнозата е 2399.00. През това време караш максимум до 5 дни, после поне толкова в бокса. Ама дано да е оправена и да не се връщам отново там... 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×