Jump to content
didod1

IND Commerce - гр. София

Recommended Posts

didod1   
didod1
Пост #111 - (Редактирано)

Така, не ми се ще да звучи като реклама. Всички ремонти досега по колата са правени там. Засега поне е нямало сериозни проблеми, свързани със сложни ремонти, само обслужване и поддръжка. Добри цени за оригинални части и труд, всеки път ремонта е бил в рамките на деня. Обаждат се своевременно, когато колата е готова или изникне нещо ново или са ми пристигнали поръчаните части. :)  Гледаха ме малко странно в началото (сигурно не са много клиентите с 10 годишни коли), но смятам, че вече си имаме изградени нормални отношения.

Редактирано от shaft
Сменено заглавие на темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #112 -

Няма проблем, идеята на секцията е точно такава - да си споделяме координатите на качествени сервизи и хора от които сме доволни. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Olympus   
Olympus
Пост #571 -

Здравейте колеги. Надявам се моето мнение също да не прозвучи като реклама. Аз също съм доволен от сервизното обслужване на Индустриал Комерс. Точно работят момчетата, коректни са,  предпочитам да си поддържам колата с оригинални резервни части и консумативи. Посещавам сервиза в Младост 4, към момента не съм имал никакви проблеми. Много хора споделят, че им е скъпо, но все пак всеки трябва да прецени според разполагаемия си доход каква кола да кара.  :) 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
didod1   
didod1
Пост #575 -

Освен колегите модератори да сменят заглавието, т.е. да го съкратят на 'Инд Комерс'. :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #576 -

Готово. :)

 

И аз искам да изкажа благодарности - сменили са водна помпа и комплект ангренажен ремък през 2013 на моята кола, докато е била собственост на преходния собственик. Преди няколко дни смених консумативите и видях, че всичко е било топ :) Евала на момчетата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ndg   
ndg
Пост #756 -

Аз също съм  сред доволните клиенти на Инд Комерс (Младост). До сега колата ми е обслужвана и ремонтирана само там и нямам забележки нито към свършената работа, нито към отношението. За цените - считам, че отношението цена/качество е мн. добро. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Bunz   
Bunz
Пост #801 -

Относно Инд Комерс моите впечатления са смесени.

 

Цените в официалните сервизи винаги са с по-високи цени за труд и няма нищо чудно в цените на Инд Комерс. Много по-важното е когато се разделим с известна сума пари да получим еквивалентното отсреща. Именно тук хората от Инд Комерс са безкомпромисни и са точни диагностици. Досега не ми се е случвало да сбъркат диагноза, да си доизмислят части, ремонти или други подобни неща. "Това е причината за повредата, необходимо е да се предприеме това, това и това, ще трябват тези и тези части, ще струва, момент... толкоз". И накрая се случва това, което е обявено в началото. В 100% от посещенията ми там (не, ча са били много, но пък бяха важни) това е бил сценария. Затова нямам никакви притеснения, че двигател, ходава част, генерация, трансмисия и тн технически проблеми ще бъдат отремонтирани по ИСО.

 

Преди три години и година чакане след злополучната градушка от 2014, най сетне дойде моят ред за ремонт (по каско). Нямам против, моята кола беше със здрави стъкла, така че проблема беше козметичен, Изчаках си търпеливо реда и с малко побутване стана работата. Цялата дейност отне повече от месец, което също изчаках търпеливо. Увериха ме, че се работи с нормална скорост, за да станат нещата както трябва, изпъва се максимално, за да се ползва незначително количество кит, с което охотно се съгласих. Взех си колата, обясниха ми, че има една година гаранция на боята и си заминах доволен от видимият резултат. Малко по-късно забелязах места, на които боята се е стичала и засъхнала в неприятно за окото положение, както и ясни следи на местата, където е имало лепенка и прехода стара-нова оставя същото впечатление. Не можех да си представя, че ще трябва да чакам още толкова за корекции и така си е до днес. Някой ден ще се заема с това, но надали ще го направя там.

 

В резюме - ако се касае за специфичен технически проблем Инд Комерс е първия ми избор. За тенекиджийство съм с резерви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
AKostov   
AKostov
Пост #5750 -

Един положителен коментар за ИНД Комерс , дойде време за периодичното обслужване и се изненадах приятно от доста професионалното обслужване. Писах им предварително да ми кажат какво ще извършат по колата , доста детайлно описаха като дори изпратиха и цени , които после спазиха , което ме учуди !

 

Другото което ми направи впечетление , е прегледа за корозия ,който извършиха. Това е втората ми нова кола която закупувам и да ви кажа до сега не ми се  случвало да се прави действително такава проверка, вдигнаха колата огледаха я от всякъде ,светиха и с разни лампи отдолу и в багажника около резервната гума.

 

Преди карах Пежо и сравнението със сервиза на СФА дойде някак от логично , мога да твърдя че в ИНД Комерс нещата са на много по-високо ниво , като обслужване,бързина , корекност и въобще като цялостно преживяване за клиента.

 

В последстие, след няколко дни, ми остраниха и проблем с отварянето на вратата на багажника , напълно безплатно , въпреки че беше по моя вина тъй като покарах около километър с не-добре затворен багажник и се получи някакъв проблем с жилото , отвориха наместиха и затвориха.

 

За сега доволен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
bengazarasz   
bengazarasz
Пост #7960 -

Здравейте,

Моя опит от ИНД Комерс в Младост от вчера.

Във вторник си записах час за преглед за сряда сутрин през сайта им, като написах, че искам преглед на ходовата част и моля да ми върнат мейл за потвърждение.

Изключително бързо получих мейл с потвърждение за часа и че цената за прегледа е 30,00лв.

Сряда сутрин отидох и веднага ми приеха колата за прегледа. Изчаках в кафето. След може би 20-30 минути ме извикаха и ми казаха, че имам разбит ляв външен кормилен накрайник и хлабина в кормилната колона. За колоната ми казаха, че ремонт не правят и така да си карам, но за накрайника могат веднага да ми го сменят и заедно с реглажа и прегледа ще ми излезе около 360 лв. Малко се учудих на цената ( не знам колко трябва да струва, а и цената не е някаква космическа), но при положение, че през Октомври 2018г. смених десния кормилен накрайник, оново оригинален в Хюндай Стара Загора и всичко ми излезе 128 лева, се изненадах много неприятно. Разбрирам, че София не е Стара Загора и може би работят на различни часови ставки, чак такава разлика ми се стори съмнителна. Попитах колко струва самия накрайник - 105 лв., колкото и в Стара Загора, имам един преглед допълнително в София, но до 360 лв е изключително голяма разлика. Казаха ми, че в Стара Загора не са ми правили реглаж, за което малко се съмнявам...  Оказа се още, че в тази цена от 360 лв. влиза прегледа на ходовата част в размер на 60 лв. Като ги попитах как така имам писмо с цена 30 лева, от предния ден, изведнъж цената стана 60 лв. Отговорът беше, че са гледали цитирам: "не само ходовата част". Афектиран им казах, че съм си запазил час за определен преглед и всичко останало си е по тяхно желание и не виждам причина да го заплащам. Съгласиха се с мен и ме помолиха ако няма да ми ремонтират колата (за 300 + лева) да си заплатя на касата прегледа, за 30 лв. Значи, ако мине номера могат да си вземат двойна цена....

"Шоуто" не свърши до тук..... Дадоха ми документа "Поръчка за ремонт", поне така пише на него, с който да отида на касата да си заплатя прегледа от 30лв. След заплането от моя страна, ми предоставиха платежния документ, а този, който аз им дадох - "Поръчка за ремонт", остана при касиерката. Попитах я не следва ли да ми го върне, все пак искам да имам документ, на който се вижда какво са установили от прегледа, ми отвърна, че това си остава за нея. Касиерката се оказа достатъчно разбрана и ми предложи да ми направи копие, което аз разбира се приех.

 

С моя малък опит с официалните сервизи, мога да кажа, че този на Тойота е светлинни години пред този на Хюндай в частта документация и рипорти. В Тойота ми бяха описали какво са гледали, какво има за смяна и т.н. В Хюндай на тази "поръчка" момчето, което ми гледаше колата беше написало на ръка какъв е проблема. Момчето е майстор, а не човек, който следва да изписва красиво какво е диагностицирал. Това следва да се прави от тези на рецепция.

 

Това на не много кратко. Това ми е втория сблъсък с този сервиз на Хюндай, в който ми дават двойна цена за едно и също в сравнение с техния сервиз в Стара Загора. Предния път беше за маслото на скоростната кутия. Явно трябва да съчеатваме разходките в страната с ремонтите .... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×