Jump to content
Georginikolov

Конструктивен проблем 2.4 G4KE.

Recommended Posts

Georginikolov   
Georginikolov
Пост #1795 -

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
raider_SK   
raider_SK
Пост #1800 -

Привет колега,

Моля те конкретизирай случая с тези балансиращи валове в маслената помпа!

Те явно не се въртят от ангренажната верига, ами са вградени?!

И лошото е, че нямат белези за да се балансират?

 

Нещо такова разбрах от видеото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Georginikolov   
Georginikolov
Пост #1802 -

От веригата се задвижва, това не е проблем  а инженерни идиоти няма оправия час по трудово.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
raider_SK   
raider_SK
Пост #1813 -

Колега, виждам от подписа ти че си с Sonata NF, да не би да имаш подобен проблем?

Ако смениш целия блок на маслената помпа заедно с вградените балансиращи валове с чисто нов, ще се оправи ли или това си е проблем на този вид блок дори и нов?

 

Питам те защото моя двигател е G4KA и си мисля, че и аз имам подобна Маслена помпа с такива валове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Georginikolov   
Georginikolov
Пост #1814 -

Да имах същия проблем. Отварях мотора мисля че няма оправия въпрос на време пак да повлече някой лагер божа работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Georginikolov   
Georginikolov
Пост #2230 -

Вече сам с маслена помпа от 2000 кубика балансиращи валове в коша всичко заспа няма притракване и малко повече варви 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Brankos   
Brankos
Пост #4597 -

Какво точно трябва да се смени освен маслената помпа и колко пари струва като части тази операция?

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
tqnata   
tqnata
Пост #4625 -

Маслената помпа на 2.4 е тотално недоразумение, за съжаление това не е само мое мнение. Факт е обаче, че не всички 2.4 мотори имат или са имали проблем с нея. Явно нещата опират най-вече до предишното обслужване на автомобила. При нас ситуацията беше 1:1 като от клипа в началото + счупен блок. Тази помпа какви грижи може да създаде просто не е истина. Помпата от 2.0 пасва отлично, само трябва да се спазят някои неща. Относно цената и размерите на двете помпи, разликата е ... огромна:o. Оригинална помпа за 2.0-ка е с около 5 пъти по евтина от тази на 2.4 и около 3 пъти по-малка.

Не мога да споделя впечатления, тъй като все още разработваме мотора, но засега всичко е нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
tqnata   
tqnata
Пост #4626 -
На 7/12/2018 at 18:37, raider_SK написа:

Колега, виждам от подписа ти че си с Sonata NF, да не би да имаш подобен проблем?

Ако смениш целия блок на маслената помпа заедно с вградените балансиращи валове с чисто нов, ще се оправи ли или това си е проблем на този вид блок дори и нов?

 

Питам те защото моя двигател е G4KA и си мисля, че и аз имам подобна Маслена помпа с такива валове.

 

Маслената помпа с балансиращите валове струва 1300лв +. Дали ще се оправи и колко ще изкара един господ знае. Важно е да няма други поръжения по мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
raider_SK   
raider_SK
Пост #4630 -
Преди 3 часа, tqnata написа:

Маслената помпа с балансиращите валове струва 1300лв +. Дали ще се оправи и колко ще изкара един господ знае. Важно е да няма други поръжения по мотора.

Лелее тази маслена помпа за НАСА ли е правена!?!?

В Базис-м ми провериха по рамата и ми казаха, че съм с малката маслена помпа. 

Явно тези помпи вдигат поне с 20-30 конски сили :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
MARTO   
MARTO
Пост #4664 -
На 10.12.2018 г. at 13:31, raider_SK написа:

Лелее тази маслена помпа за НАСА ли е правена!?!?

В Базис-м ми провериха по рамата и ми казаха, че съм с малката маслена помпа. 

Явно тези помпи вдигат поне с 20-30 конски сили :D

За коя помпа? За със валовете или за по-малката.,т.е.ако сложа от 2.0 мотора ще паднат конете ли. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
raider_SK   
raider_SK
Пост #4669 -

Извинявай колега MARTO, просто вкарах малко ирония в коментара си!

 

Просто тази маслена помпа с валовете струвала 1300+ лева (това си е доста голяма цифра за автомобил струващ между 8 000 и 11 000 лв.)

и аз затова се пошегувах, че сигурно е някакво инженерно чудо, което вдига конете с 20 -30.

 

Иначе колегата по-горе е казал, че става да сложиш от 2.0 мотора и няма да ти паднат конете.

За справка тази маслена без валовете струва около 180лв. нова!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
MARTO   
MARTO
Пост #4674 -
Преди 1 час, raider_SK написа:

Извинявай колега MARTO, просто вкарах малко ирония в коментара си!

 

Просто тази маслена помпа с валовете струвала 1300+ лева (това си е доста голяма цифра за автомобил струващ между 8 000 и 11 000 лв.)

и аз затова се пошегувах, че сигурно е някакво инженерно чудо, което вдига конете с 20 -30.

 

Иначе колегата по-горе е казал, че става да сложиш от 2.0 мотора и няма да ти паднат конете.

За справка тази маслена без валовете струва около 180лв. нова!

 

О. К. Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Brankos   
Brankos
Пост #4741 -
На 10.12.2018 г. at 13:31, raider_SK написа:

Лелее тази маслена помпа за НАСА ли е правена!?!?

В Базис-м ми провериха по рамата и ми казаха, че съм с малката маслена помпа. 

Явно тези помпи вдигат поне с 20-30 конски сили :D

Благодаря на колегата Tqnata, благодарение на изпратения от него линк и отзивчивост, вече съм с помпа и обтегач от 2.0 мотор и не свети лампа за масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
MARTO   
MARTO
Пост #4771 -
На 11.12.2018 г. at 20:17, raider_SK написа:

Извинявай колега MARTO, просто вкарах малко ирония в коментара си!

 

Просто тази маслена помпа с валовете струвала 1300+ лева (това си е доста голяма цифра за автомобил струващ между 8 000 и 11 000 лв.)

и аз затова се пошегувах, че сигурно е някакво инженерно чудо, което вдига конете с 20 -30.

 

Иначе колегата по-горе е казал, че става да сложиш от 2.0 мотора и няма да ти паднат конете.

За справка тази маслена без валовете струва около 180лв. нова!

 

О. К. Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
MARTO   
MARTO
Пост #4779 -

Здравейте, и аз вече съм с помпа от 2.0.Засега всичко е много добре, двигателя се чува малко по различно, но набира по-бързо. Благодаря за съветите на колегите от форума Georginikolov и Brankos. Също на майсторите, които ми се навиха на акъла. Ако някой от Варна иска да прави такава смяна на маслени помпи, може да ми пише, има къде майсторите са опитни. Весели празници на всички. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
MARTO   
MARTO
Пост #4840 -

IMG_20181221_113807.jpg

IMG_20181221_113819.jpg

IMG_20181221_114538.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ивански   
Ивански
Пост #6003 -

Моля ви дайте малко по подробно как става замяната на помпата от 2.0 коя спецификация точно е съвместима с 2.4 в моя случай 162кс и дали трябва някаква модификация и замяна на части

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Кики   
Кики
Пост #6115 -
На 16.12.2018 г. at 18:29, Brankos написа:

Благодаря на колегата Tqnata, благодарение на изпратения от него линк и отзивчивост, вече съм с помпа и обтегач от 2.0 мотор и не свети лампа за масло.

Имам соната 2,4 бензин. Взех я, харчеше безумно масло. Смених лагери на колянов вал, сегменти, гумички, карах с 3000 оборота 5000 км, както ми казаха от сервиза, сменях масла, проверявах. И точно като повярвах, че имам кола-блок, биела, колянов вал-всичко отиде. От септември 18 търся и накрая намерих друг мотор, който само блокът му ползвам. Другото не ставало. И пак, нов колянов вал, бутала, всичко без биели. Все пак имам 7 здрави. Но преди да затвори двигателя, майсторът провери маслената помпа и каза, че е с малък дебит. Затова не го затваря. Иска да знае, има ли друг вариант, по-согурен. Тук чета нещо, но съм пълен лаик. Моля, помогнете. Дайте инфо, става ли помпа от 2000 кубика и какво трябва да се направи? Пасва ли на блока? Въобще, колкото повече, толкова повече. Не мога да ви кажа, колко ще ви бъда задължен! Моля! Че ми е дошло до гуша от този автомобил, а е вечно мой и нямам пари за друг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
MARTO   
MARTO
Пост #6152 -

Помпа от 2.0 става без проблем.,както виждаш по-горе на снимките,. Вече три месеца карам и всичко е ОК. Моя случай, е че я сменям привантивно, смяната стана само през картера, като зъбното колело на голямата помпа се сменя с това на новата-малка помпа, но трябва да се изработи втулка понеже отвора на старото зъбно колело е по-голям. Пасва на блока защото блоковете на 2,4 и 2,0 са еднакви, и има отвор за третия болт на малката помпа. Скъсяват се също болтовете за монтаж. Ако искаш голямата помпа с валовете моята е напълно здрава. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ивански   
Ивански
Пост #6400 -

Само да споделя споделен линк за повече детайли

https://www.drive2.ru/l/9829753/

На руски е

Благодаря на колегата tqnata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
snaiperisto   
snaiperisto
Пост #9068 -

Така,е драсна и аз няколко реда в тази тема! 

 

 Карам Соната Нф 2.4 G4KC с такава маслена помпа! 

 Проблема ми, че имам вибрация, резонанс, тресене или както там се казва, около 2000-2500 оборота и е нетърпимо! 

 Историята е, че вече един път откриха във сервиз 'Виликар', че помпата е проблема, свалиха я, видях с очите си, че двата балансиращи вала не са на белези (има белези) и пред мен ги презацепиха! Сглобиха всичко, запалих и проблема го нямаше! 

 

 Мина време, месец-два-три и лека-полека се повтори случката! В момента пак е нетърпима вибрация, но този път съпроводена с присветкаща лампа на маслото при загрял двигател! 

 Въпросът ми е, точно какви части трябва да набавя в подробности, за да отида някъде да направят гореописаната операция по замяна на помпи те, защото ще търся части втора употреба? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ивански   
Ивански
Пост #9069 -

Моя съвет е да не купуваш 2ра употреба помпа защото са дефектни оригиналните помпи за 2.4G4KC аз използвах нова за 2.0 2008г. ( Виж линка който съм пуснал точно преди твоя пост) С накрайници и т.н излезе около 350-400лв всико и вече 6 месеца двигателя пее! Няма вибрации няма шум и и добре да си почистиш двигателя и всичко по което се е докосвало старото масло.

преди 14 минути, snaiperisto написа:

Така,е драсна и аз няколко реда в тази тема! 

 

 Карам Соната Нф 2.4 G4KC с такава маслена помпа! 

 Проблема ми, че имам вибрация, резонанс, тресене или както там се казва, около 2000-2500 оборота и е нетърпимо! 

 Историята е, че вече един път откриха във сервиз 'Виликар', че помпата е проблема, свалиха я, видях с очите си, че двата балансиращи вала не са на белези (има белези) и пред мен ги презацепиха! Сглобиха всичко, запалих и проблема го нямаше! 

 

 Мина време, месец-два-три и лека-полека се повтори случката! В момента пак е нетърпима вибрация, но този път съпроводена с присветкаща лампа на маслото при загрял двигател! 

 Въпросът ми е, точно какви части трябва да набавя в подробности, за да отида някъде да направят гореописаната операция по замяна на помпи те, защото ще търся части втора употреба? 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
snaiperisto   
snaiperisto
Пост #9070 -

Май не ме разбра, не искам 2ра употреба помпа с балансиранщи валове, а помпа от 2.0 с всичките му подробности! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ивански   
Ивански
Пост #9071 -

А да извинявай а линка върши ли ти работа за да видиш кои са частите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×