Jump to content
Morning star

Чек на двигателя

Recommended Posts

Morning star   
Morning star
Пост #17667 -

Здравейте, светна ми чек на двигателя,колата на място не вдига повече от 3000 оборота,как да процедирам някакви идеи.

Карам Хюндай Санта Фе 2019 GDI 2.0 Turbo бензин 235к.с. внос от Канада.

Оставих колата 30мин.и угасна чека,набира си нормално по време на движение и работи както обикновенно бихте ли дали съвет къде да янзакарам на читава диагностика?

Движи се прибрах се без проблем живея извън София

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #17669 -

Здрасти,

 

За жалост може да е от всичко и няма как да дадем някаква идея. Това с 3000 оборота означава, че колата влиза в авариен режим и не е много хубаво да се кара така :/ Възможно е да се е запушил катализатора, възможно е турбината да пренадува (това е още по-лошо, защото може да се счупи и да направи поразии), възможно е да не надува достатъчно - също е лошо, защото няма хубаво изгаряне и може да се повреди двигателя, катализатора или нещо друго. 

 

Като цяло карането на такъв автомобил в авариен режим не е препоръчително изобщо. Възможно е да е някаква глупост, но трябва да се направи диагностика 100%. Най-добре е да намерите човек в населеното място, който да дойде и да я види с диагностика, или ако искате да рискувате - тогава я карате до София право в сервиза, да я сканират, защото може да направи някоя поразия :(  

 

Общо взето, щом колата влиза в авариен режим - не е добре. Аварийният режим може да се рестартира, тоест ако се угаси двигателя и се запали отново - аварийният режим се изключва, но ако е нещо сериозно - отново ще влезе в авариен режим съвсем скоро. Тази практика не е никак добра - да се гаси и пали двигателя, за да се избегне аварийният режим, защото ако има проблем с турбото, по този начин го натискаме още повече и на 100% може да се пръсне и да напълни двигателя с частици от себе си... което е изключително лошо нещо. :(  

 

Най-добре е да се направи диагностика, защото няма шанс да отгатнем какво е. Възможно е да е някой датчик, който не работи, но щом колата влиза в авариен режим, значи е от проблемите, които касят работата на двигателя. Затова и се лимитира до 3 000 оборота.

 

Успех и да споделите какво е било, защото би било важно за някого :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Morning star   
Morning star
Пост #17670 -

Благодаря за обстойното обяснение, организирала съм диагностик, препоръчан и работещ с Хюндай изцяло, важно е за мен диагностиката да е лицензирана. Ще дам обратна връзка,когато установя повредата/щетата/грешката

  • Харесва ми! 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×