Jump to content
Miloto

Покупка

Recommended Posts

Miloto   
Miloto
Пост #17434 -

Здравейте,нов член съм,бих искал малко повече информация за Хюндай и 30,обмислям покупка,но се колебая  между бензин и дизел. Моделът е след 2012гИнтересува ме и цена съединител.Проблемни ли са.Дюзи и всичко което би ми било полезно.Благодаря Ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Xares   
Xares
Пост #17438 -
Преди 19 часа, Miloto написа:

Здравейте,нов член съм,бих искал малко повече информация за Хюндай и 30,обмислям покупка,но се колебая  между бензин и дизел. Моделът е след 2012гИнтересува ме и цена съединител.Проблемни ли са.Дюзи и всичко което би ми било полезно.Благодаря Ви!

Здрасти Колега, имам кия сиид дизел 1.6црди - реално същата кола с друга визия. Бензина 1.4 е тромавичак , 1.6GDI не е лош ако ще караш повече градско по добре него, ако ще караш повече на дълго извън града по добре дизел-а 1.4 е проблемен с горивна система делфи скъпо за обслужване, 1.6црди е с Бош двигателя е 126кс. Нека майстора да провери всичко живи данни на дюзи, също така турбината - като цяло не е скъпо нова дюза 600лв, рециклирана 120лв, турбината китайска около 300лв цяла чисто нова с гаранция , рециклирана около 500-600лв. Проблеми които има дизела, долна помпа съединител има ендо пластмасово лостче износва се го бъркат нашите майсори и сменят цял съединител ненужно и проблема си остава, така че размърдай педала на съединителя да видиш дали има луфт, не е скъпо за ремонт просто трябва да се хване, самия съединител е около 300лв нов. Смяната според сервиза, имат проблем с подгревни свещи горят и никъде не индикира , че са изгорели, можеш да го хванеш ако на студен старт колата мени обороти 1вите 30 секунди. Друг проблем при дизела ЕГР-а и ДПФ-а там са ясни нещата, гледаш нивото на маслото дали не е много над максимума, нормалното е до 1см над максимума на студен мотор. Веригата издиша на 120000км, ако шляпа нека ти направят съответния коментар по цената не е скъпо като части. Ако е с електирческа ръчна спирачка имат проблем с нея, трябва да се провери, също така прибирането на огледалата прави проблеми. Ако е била преебана долната помпа слушай как влизат скоростите, ако е карано така дълго време може да не е добре полжението.

Така на 1во четене това се сещам. Колата е здрава ако се гледа внимателно и подбереш някой читав екземпляр ще си много доволен.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Miloto   
Miloto
Пост #17444 -

Много благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×