Jump to content
samy

Показания на километраж

Recommended Posts

samy   
samy
Пост #16994 -

Здравейте, бъдещ собственик ще съм на Грандьор (евентуално). Въпросът ми е дали може да се манипулира покзателят за изминати километри. И дали има възможност за диагностика, която да покаже такава манипулация? Благодаря много!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #16995 -

Здрасти,

 

На всяка кола може да се манипулира километража, по един или друг начин.

В някои контролери има записани километрите пробег, дали заради някаква грешка по колата или за друга информация. Ако този, който е върнал километража знае как да го направи - не, не може да се познае пробегът. Ако не е бил добър специалист - открива се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
samy   
samy
Пост #16996 - (Редактирано)

Благодаря за отговора! А в София, къде могат да разчетат контролера? В оторизиран сервиз ли трябва да се отиде?

Редактирано от samy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #17002 -
Преди 10 часа, samy написа:

Благодаря за отговора! А в София, къде могат да разчетат контролера? В оторизиран сервиз ли трябва да се отиде?

 

По принцип в IND Commerce (Хюндай), да. Само те имат по-добра диагностика, която може да прочете почти всичко. Но, нали, пак казвам - възможно е да е пипнато добре и нищо да не се прочете... 

 

В Хюндай разчитат най-вече да видят кога последно се е регенерирал филтъра за твърди частици - ако хванат някакви по-големи километри - тоест, колата реално е на 280 000км и е имала регенерация на 200 000км, пък на таблото пише 123 456км - ако е минала регенерация на 200 000км - значи, че колата за тях ще е на 200 000км, нищо, че има възможност да е била на 280 000км и за последните 80 000км след 200 000км не е минала нито една регенерация, защото не е била нужна. Надявам се, че стана ясно горе-долу :) 

 

Километрите на тези коли не са проблем, който трябва да се гледа, като номер 1. Като цяло на всички съвременни коли километрите изобщо не са им проблем - проблем е само мърлячът зад волана, който ги е карал и не е поддържал добре, защото "няма пари" или "ще изкара още, то ще си покаже кога трябва да се смени". Тогава вече имат проблем и се появяват теми по форумите... :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
samy   
samy
Пост #17005 -
Преди 10 часа, shaft написа:

 

По принцип в IND Commerce (Хюндай), да. Само те имат по-добра диагностика, която може да прочете почти всичко. Но, нали, пак казвам - възможно е да е пипнато добре и нищо да не се прочете... 

 

В Хюндай разчитат най-вече да видят кога последно се е регенерирал филтъра за твърди частици - ако хванат някакви по-големи километри - тоест, колата реално е на 280 000км и е имала регенерация на 200 000км, пък на таблото пише 123 456км - ако е минала регенерация на 200 000км - значи, че колата за тях ще е на 200 000км, нищо, че има възможност да е била на 280 000км и за последните 80 000км след 200 000км не е минала нито една регенерация, защото не е била нужна. Надявам се, че стана ясно горе-долу :) 

 

Километрите на тези коли не са проблем, който трябва да се гледа, като номер 1. Като цяло на всички съвременни коли километрите изобщо не са им проблем - проблем е само мърлячът зад волана, който ги е карал и не е поддържал добре, защото "няма пари" или "ще изкара още, то ще си покаже кога трябва да се смени". Тогава вече имат проблем и се появяват теми по форумите... :) 

Изключително съм благодарен за компетентното пояснение и съветите! Надявам се скоро да стана част от Хюндай общността в България :). Тогава ще мога да пиша и лични наблюдения. Поздрави!

  • Харесва ми! 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×