Jump to content

Recommended Posts

zorvalth   
zorvalth
Пост #1144 -

Инд комърс Младост ми направиха преглед на колата за 96 лева, който трая 20-25 минути и пропуснаха да видят че има грешка в скоростната и трябва да се сменя торка който струва към 3к. Историята се разви в рамките на 2 седмици и стана мнгоо по цветна и свърши със скандали, но за мен са тотални мизерници. За Люлинският съм чувал хубави отзиви. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ndg   
ndg
Пост #1146 -
Преди 13 часа, zorvalth написа:

Инд комърс Младост ми направиха преглед на колата за 96 лева, който трая 20-25 минути и пропуснаха да видят че има грешка в скоростната и трябва да се сменя торка който струва към 3к. Историята се разви в рамките на 2 седмици и стана мнгоо по цветна и свърши със скандали, но за мен са тотални мизерници. За Люлинският съм чувал хубави отзиви. 

Странно, винаги са ми правили впечатление на интелигентни и учтиви момчета. Иначе всеки може да сгреши, важно е да има разбиране и поправяне на грешките. Това ще е интересна обратна връзка за Инд и се надявам да стигне до тях, защото е добре да се коригират ако има такъв уклон. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
mitko_dvd   
mitko_dvd
Пост #1220 -

Как прецени че грешката я е имало и не са ти я каза ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
feron   
feron
Пост #1738 -

Да добавя и моя негативен коментар към сервиза в Младост. Записвам час, за Хундай Санта Фе 2011г. Отивам и приемчика приема колата, описваме проблемите и какво искам да се оправи. До тук всичко е ОК. Един от проблемиете е, че не ми работи ръчната. Звъни ми приемчика, след около 1:30 мин и ми съобщава, че трябва да ми се сменят накладките на ръчната, но нямали в момента. (Официален сервиз, нямат накладки) Трябвало да се поръча и да отида отново, като дойдат частите. Направих бързо търсене и след около 30 мин, намерих накладки от нормален магазин в София. Звъня на приемчика и питам дали работят с части на клиента и има ли проблем да си купя накладки и да ги донеса, те само да ги монтират. Учтиво ми обясниха, че е възможно такъв вариант, но няма да дадат гаранция за труда и частите. Съгласявам се, купувам накладките и ги нося с надеждата, че ще се монтират на колата. Но уви.... запишете час и тогава. Не се съгласявам, плащам за останалите услуги и забелязвам, че физически е работено по колата около 8 часа, като само за накладките е 3 ч.ч. Физически няма как да се случи, следейки хронологията на обажданията от приемчика и кога съм оставил колата. Едновременно също няма как да работят двама човека по смяната на задните накладки, освен ако единия не държи фенерчето. За мен беше първия и последния път в който ги посещавам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #1741 -

Всички официални сервизи са така :) смяна на нещо отнемащо 10 минути - изписват се 3-4 ч.ч. Това е... От това съществуват, не чак толкова от продажба на коли - там печалбата е малка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
marto66   
marto66
Пост #3418 -

НОВ собственик на Хюндай И10/ колата е на 2год. и 3мес/ и веднага мога да споделя - сервиз Младост - УЖАС и ТРАГЕДИЯ. Отивам и искам преди покупката да се извърши пълен преглед на колата, която да закупя - ОТГОВОР 1 - първа възможност след седмица, второ след три дни и накрая утре /с участието на мои близък и негов вътрешен човек/. ПОСЛЕ правим/с приемчика/ уговорка за  пълен преглед и писмена справка срещу представете си сумата: 144,00лв. Малко се шокирах, но съгласявам се, нали все пак по-добре в началото да заплатя вместо после да съжелявам - и то казвам си при оторизраният дилър с предполагаеми най-добри специалисти. Приемчика с неухота ми обясни "Хайде утре в 9,00 и ще свършим работата", на мои въпрос колко време ще отнеме 2-3 часа поне. Е, добре на другият ден отиваме с продавача, издават ми някакъв входящ документ срещу ЛК и талон, дайте ключовете и изчакайте, до тук добре. Качваме се в кафето и гледаме през витрината как се прави професионелен преглед - колата с отворен капак, оглед тип НАБЛЮДЕНИЕ под ЗОРКО ОКО, после на крик с фенерче отдолу ПАК под ОКО, после престой и няколко обиколки отстрани, и всичко за 25 мин. Обажда ми си по GSM приемчика - Готово вика, заповядайте при мен. Изненадан отивам и той човека ме изпраща на касата. Питам какво се случва - Колата е перфектна, без забележки, няма отчетени грешки -  добра новина. На моят въпрос за писмена справка за извършените прегледи, няма нужда,  всичко е ОК. Настоях и ми разпечатиха стандартна бланка с празни полета, т.е. липсват проблеми това означавало - НЯМА ТАКАВА УСЛУГА!!!. Бий капата и брой парата, сега!

Попитах, а удар или пребоядисани детайли има ли? О, това е друга услуга при тенекеджиите трябва да си запишеш отделен час и още 80,00лв. СМЕШНО, ТРАГИЧНО или Вие приятели преценете... Никога повече в този сервиз, това е пълна  СВИНЩИНА, но веднъж минава номера, след това няма да си помисля за този сервиз.

Благодаря на всички за отделеното време за да прочетете това послание с дата септември 2018год. - В София към момента има поне 10000 авто сервиза, от които сигурно поне 100 с по-добри услуги и на по адекватни цени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #3419 -

За жалост... според мен във всички официални сервизи е така. IND Commerce все пак е най-добре от всички други...

 

В другите и цените са х2... на час по толкова. Приятел ми "обади", че за преглед на Ауди A8 искали 260лв за около час преглед. :) Накрая си взе аудито със супер много проблеми, които "не са видели" и т.н., което беше прегледано в официален сервиз и нищо му нямаше. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
sharpshooter_   
sharpshooter_
Пост #3422 -
преди 31 минути, shaft написа:

За жалост... според мен във всички официални сервизи е така. IND Commerce все пак е най-добре от всички други...

 

В другите и цените са х2... на час по толкова. Приятел ми "обади", че за преглед на Ауди A8 искали 260лв за около час преглед. :) Накрая си взе аудито със супер много проблеми, които "не са видели" и т.н., което беше прегледано в официален сервиз и нищо му нямаше. 

 

 

Венци, не знам при другите как е, но ти поне знаеш къде имам пряк поглед...и подобен технически преглед там, няма общо с описаното.

Далеч съм от идеята, че въпросния официален сервиз няма трески за дялане, но поне като вкараш кола за преглед, то тя се гледа няколко часа (хардуерно и софтуерно) и се описват и най-дребните забележки (до последната запетайка!).

Бих казал, че нещата дори отиват в другата крайност и ако човек не е технически грамотен, т.е. да отсее важното от плявата, то може да се откаже от на практика не лоша кола.

...а цената е 120-140лв :P

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #3423 -
преди 18 минути, sharpshooter_ написа:

 

Венци, не знам при другите как е, но ти поне знаеш къде имам пряк поглед...и подобен технически преглед там, няма общо с описаното.

Далеч съм от идеята, че въпросния официален сервиз няма трески за дялане, но поне като вкараш кола за преглед, то тя се гледа няколко часа (хардуерно и софтуерно) и се описват и най-дребните забележки (до последната запетайка!).

Бих казал, че нещата дори отиват в другата крайност и ако човек не е технически грамотен, т.е. да отсее важното от плявата, то може да се откаже от на практика не лоша кола.

...а цената е 120-140лв :P

 

 

Напълно съм съгласен с тебе. Главно там нямам никакъв поглед (само някакви стари случки с приятел от преди повече от 5 години) :) Има си и работещи и много разбиращи хора, които си харесват работата, разбира се. И все пак, практиката ми показва, че доста рядко се намира решение на някакъв проблем на извънгаранционна кола, която не представлява никакъв интерес за никого в официалния сервиз, което да е и на нормални цени, в нормални срокове и т.н. За новите коли няма и да говоря, защото там по презумпция "всичко е наред, карай" и готово, без да се гледат изобщо... както и по-горе се е случило. :)

 

Единственият преглед, който аз бих направил на "нова" кола в гаранция, освен слухтене за "лоп-троп" е "Ало, има ли валидна гаранция колата? Има. Тоест, не й е отказвано нищо, така ли? Да." и ако ми харесва съм готов с избора си. Останалото застрахователния брокер ще го свърши - има ли ПТП, няма ли ПТП и т.н.

 

Наскоро гледах една Дачия Дъстър на 12 месеца и 109 000км - "перфектна, няма й нищо" и т.н. Десния фар нов, десния калник нов, бронята нова, отвътре си личи какво е правено - няма й нищо. Цвят пише, че е графит, пък за мене си беше тъмно зелено и т.н. :) От представителството чувах само "Супер е колата, има си гаранция до..." не знам си коя година - да де, ама има едно "или 100 000км, което настъпи първо". Това е положението.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Bunz   
Bunz
Пост #3424 -
преди 38 минути, marto66 написа:

НОВ собственик на Хюндай И10/ колата е на 2год. и 3мес/ и веднага мога да споделя...

 

Колега, в такава ситуация аз бих се оплакал тутакси. В написаното тук си изтъкнал своите аргументи защо смяташ, че нещо не е наред и че не си получил необходимото внимание за съответната сума. Трябваше да направиш същото и там, след като не си доволен. Само у нас плащаме за нещо, от което не сме доволни и после се оплакваме. Оплаквайте се на място! Изискайте управител, мениджър, президент – имате право да оспорвате. И още нещо: Защо не питате какво включва т. нар. проверка на състоянието/диагностика на цена от 144 лв? Като си поръчваме в ресторант питаме какво има в манджата за 10 лв и мрънкаме на сервитьора ако липсва маслинката, но в автосервиза за 144 лв – не.

:)

 

Относно времето за проверка – ако се прави както трябва си иска време. Студен старт, студена работа, топла работа, задържане при различни обороти, скорости, съединител, окачване, диагностика, разходка (евентуално) и така нататък. Освен това изисква различни специалисти, ако не бъркам. Климатика се преглежда от съответния човек, който не разбира нищо от турбини. Разбиращият от турбини не разбира от окачване, а последния от инжекциони. Както каза shaft в официалните сервизи е така – нещата там са на “високо ниво“. Всички тия “светила“ трябва да се уцелят заедно в даден ден и час, за да ми видят колата. Обаче! Всичко това описва някаква идеална ситуация, която не знам дали има място у нас, където да съществува. Досега каквато техническа работа съм имал с Инд комерс е завършвала добре, с изключение на боята след градушката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
feron   
feron
Пост #3427 -

Аз съм на мнение, че офицалните сервизите се ползват само за облужване на гаранционни коли и то по необходимост. Те нямат интерес да работят с крайни клиенти на автомобили втора употреба. Затова и получаваме такова обслужваме. Аз също съм разочарован от тях. По-нагоре съм обяснил защо. Повече няма да отида при тях. Както казах не сме им целева група, като клиенти. Отностно гаранционно облусжване също имам съмение, че се извършва на съотвотното европейско ниво. При него се изписват части и консумативи без да са сменени и всякакви "тарикатщини". Няма да ги препоръчам на никой. Лошото че например, ако трябва да купувам нова кола, също бих замислил дали да е от тях. Много по доволен съм от сервиза и представителството в Пловдив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
marto66   
marto66
Пост #3443 -

Благодаря отново на всички съпричастни към темата, както и за съветите, но си мисля, че е по-добре нашите постове да стигнат до въпросните собственици, шефове и т.н на официалният представител  IND Commerce. Пък  сигурно няма да е зле и от Централата на Хюндай да се позамислят по темата, повече нови почитатели на марката сигурно е по-добре. Иначе колата найстина си е супер и жената й се радва доволно. А личното ми впечатление относно сервиза си се запазва и няма как да е друго. Относно доволните от сервиза в Младост не искам да коментирам. Успех на всички пожелавам и все пак се радвам, че станах нов притежател на Хюндай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×