Jump to content
S.Simeonov

Мнения за Т7 България - София T7 - Bulgaria

Recommended Posts

S.Simeonov   
S.Simeonov
Пост #15992 -

Здравейте, реших да създам темата, тъй като се надявам, че ще е полезна на доста хора, когато си избират нов автомобил KIA или Hyundai от Т7 България - София.  Всичко започна когато реших да сменя настоящият ми автомобил Hyundai Santa Fe - 3. Съответно започнах да се ровя в родните сайтове за продажба mobile.bg и cars.bg. Вниманието ми веднага беше привлечено от обявите на въпросната фирма. Всичко изглеждаше супер, фирмата има шоурум (брей доста рядко срещано), гаранция дават 1 година или 40000km, имат си сервизи в София, отношение по телефона супер и т.н., както и да е, реших да посетя въпросният шоурум за оглед на Santa FE 4, 2.0t; 232 к.с., 2019 година (снимки на автомобила от обявата са налични в приложението по-долу). Същата изглеждаше просто супер, направо като нова (казах си това, ще е моята кола), колата е внесена от Канада на 19000км, била без никакви забележки при вносът (поне така твърди управителят на фирмата, Мариян Пенчев). Тъй като съм "тома-неверни" и все пак цената беше сравнително ниска за тази кола (намалена на 59000лв от 65000лв), реших да опитам на проверя въпросния автомобил. Снимах рамата на колата и започна едно търсене в интернет, за сайтове за проверка на автомобили от Канада. Първо извърших проверка в сайта на Hyundai Canada (https://recall.hyundaicanada.com/), по рама колата е извиквана веднъж за update на софтуера (супер си казвам). След което попаднах на сайтът https://www.carfax.ca/sample-report или https://www.carfax.ca/order , където според рамата на автомобилът виждаш историята му. Това между другото е сайтът на пътната агенция за безопаснот по пътищата в Канада. Както и да е в този сайт по рама на колата и след заплащане на 41 канадски долара (около 56 лв) получавате цялата информация за атомобилът. След извършената проверка, останах вцепенен от резултатът. Можете да го видите в приложеният файл. Оказва се, че колата е претърпяла катастрофа на 22.02.2020г., след което оценката на същата гласи следното "Повреден до степен, че разходите за ремонт на превозното средство за легална експлоатация на обществените пътища надвишават справедливата му пазарна стойност, непосредствено преди повредата". Имайте предвид, че проверих оценката и тя е около 29000 $, за кола от тази година (сами си направете извода колко е ремонта). Тоест оказва се, че колата е била тотал щета. След като разбрах това реших да се разровя по канадски сайтове за такива автомобили, така наречените аукциони от където нашите примерни търговци купуват колите на търг. Няма да Ви казвам за какви атомобили става въпрост................! Публикувам това, за да е в помощ на колегите, които си търсят нов автомобил. Много внимавайте с тези коли от КАНАДА, КОРЕЯ и САЩ!!!!! И особено с въпросната примерна фирма и любезният Мариян Пенчев!!!!

SantaFE-1.pdf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #15993 -

Здрасти,

 

Съжалявам за лошият опит, но за жалост това са 99% от колите нов внос, които са по-нови и на по 10-20-30-50 000км, и са по-евтини спрямо цените на идентични модели в Германия.

 

Да, колата е скъпа и затова не са я правили в Канада, защото ще им е по-лесно и изгодно да си купят нова. Затова са я докарали в България, нашите майстори (българите) са факири, правят от нищо-нещо и ето, че колата е отново “чисто нова“. Канадците ще ни се чудят, ако им пратим снимка :)

 

Авто(този път ще ги нарека)търговците гледат да купят нещо счупено, за хвърляне и евтино, да го оправят, да го напудрят тук и да го продадат с печалба. Това е бизнес. Единственото, което виждам като негатив е, че са премълчали за ПТП-то или са уверявали, че нищо й няма на колата. Но пък парите не са малко за ударена кола...

 

Доколкото виждам е имала удар отзад, вероятно се е ударила и отпред. Обикновено доста преувеличават в чужбина, защото имат възможности да си купят друга. Виждал съм ударени коли, напудрени по аукционите, идват тук и са тотал щета. Виждал съм и други, които са изглеждали “като скрап“, но са имали нужда само от броня,  преден капак, греда, фар и пак са на пътя без проблеми, но в Германия не са искали да я правят (става дума за един ix35, който имаше пазарна цена от 27-28 000лв,  а немците го продадоха за 5 000 евро, ударен). Колата я оправи мой приятел и си я кара още /вече 4-5 години/. :)

 

Ако е направено добре - нищо му няма. Това е ламарина, прави се. 

 

Неприятното е, че колата не е малко пари, пък е била ударена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
proximus   
proximus
Пост #15995 -

Благодаря за предоставените източници за проверка. Със сигурност на доста колеги ще са им от полза. Инак, да споделя и аз малко чужд опит.

Мой колега преди 2г по е такава схема се нахендри на Шеви Камаро. Обаче се сети да провери по тези сайтове чак когато майсторът му го питал защо казанчето му за водата е вързано със свински опашки и разни др неща. По обстоен преглед показа, че трябва да си купи ново магаре и разни др неща. Май към 5к брои за части от щатите. 

Друг колега си купи ударен X-Trail на 3г пак от там. Оправи си го и сега се белосва единствено с високия разход на тоя 2.5 бензин. 

Вуйчо ми пък кара актуалната Х1ца пак внос от Канада. Тя май не е била удряна. 

Та така е, истории всякакви....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
S.Simeonov   
S.Simeonov
Пост #15996 -

Мен ме осъмни ниската цена и затова я проверих!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
S.Simeonov   
S.Simeonov
Пост #16505 -

Внимавайте колата, към днешна дата 21.05.2021г. все още се продава от “любезния” господин!!!  https://m.mobile.bg/details/21604492330918800

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #16508 -
преди 34 минути, S.Simeonov написа:

Внимавайте колата, към днешна дата 21.05.2021г. все още се продава от “любезния” господин!!!  https://m.mobile.bg/details/21604492330918800

 

Ха, нали беше продадена - аз я гледах, че беше писана продадена и т.н., пък сега още се продава... :) Явно, за да мине време, но не се е получило. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
m0m43   
m0m43
Пост #16599 -

Не се знае какъв е бил удара. Там ги няма "бай Иван и бат Герги, да иСпра'ат ламарините" и хората си вземам пари за извършеният труд. Ако при удара са пострадали (а най-вероятно са) броните, багажника, някой фар/стоп и капак и това е напълно достатъчно на застрахователя да му е по-оферта да я плати + продажба, отколкото да плати за части и ремонт. Също съм убеден, че ако е на аукцион, може и да се намерят снимки от удара (те обичат да си снимат) :D

Дали си заслужава - не мисля. Ако на някой му се кара "ударена" кола, по-добре сам да си я вкара и да и знае кусурите. Отделно, цената ще е в пъти по-малка, като се има в предивд че бракуваните коли в Канада, не подлежат на повторна регистрация  

 

Миналата година бях загледал един аутбек 2018 (знам, че е друга марка, ама какво да се прави...), с удар отзад, пак беше така "бракуван", но реално му трябваше броня/капак и стопове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Trifonova   
Trifonova
Пост #16800 -

След препоръки, лично аз и семейството ми сме много доволни от обслужването, както и от закупеният автомобил. Цената беше повече от приемлива за пробег от 40к.км. Мината е през два сервиза и нямаше нито една забележка. Иначе, разбира се,че можем да проверим в какво състояние е колата. Както се казва, когато искаш да няма никакви проблеми и опасения отиваш в официалния шоурум и си плащаш като поп за спокойствието. В крайна сметка и ново да е,пак не е гаранция,че няма да има проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Arahna   
Arahna
Пост #16823 -

Аз си купих Хюндай Соната от въпросния любезен господин Марян Пенчев и мога да каже, че съм изключително доволна от количката и си я карам с удоволствие! Карала съм доста марки автомобили и бях доста преднамерена преди да отида в шоурума на Т-7 България и да се запозная с автомобилите, които предлагат.  След като направих тест драйв на автомобила, реших, че това е моята кола. Колата е изключително евтина за подръжка, возя се за почти без пари и техническото състояние на автомобила е безупречно! Минала съм 30000 км и съм сменяла само масло, филтри във фирмения сервиз! Силно препоръчвам тази марка автомобили и тази фирма, защото срещнах добро обслужване, гаранция на автомобила 1 година и автомобилите, които се предлагат са в безупречно техническо състояние за автомобил втора употреба. Лично за мен това е автомобил за средния клас българин, които иска да се вози в луксозен за класа си автомобил за малко пари! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×