Jump to content
angel81

Проблем с обороти.. I30 1.6CRDI 90hp 2011г

Recommended Posts

angel81   
angel81
Пост #13064 - (Редактирано)

Здравейте, от 1 година имам въпросният дизел, проблемът е странно придръпване при подаване на газ, колата се чуди да тръгне ли да не тръгне ли, оборотите падат, не ускорява както трябва. Напоследък след сменен ЕГр, вакум клапан на турбото, уж сервизирана геометрия на турбина... проблемът стигна до там, че колата стигне ли нормална работна температура забива на 3000 оборота и повече не вдига обороти при натискане на педала на газта. Изобщо пълен крах. Някакви идеи или съвети? 

Редактирано от angel81
недобро описание

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Градинарски   
Градинарски
Пост #13067 -
Преди 19 часа, angel81 написа:

Здравейте, от 1 година имам въпросният дизел, проблемът е странно придръпване при подаване на газ, колата се чуди да тръгне ли да не тръгне ли, оборотите падат, не ускорява както трябва. Напоследък след сменен ЕГр, вакум клапан на турбото, уж сервизирана геометрия на турбина... проблемът стигна до там, че колата стигне ли нормална работна температура забива на 3000 оборота и повече не вдига обороти при натискане на педала на газта. Изобщо пълен крах. Някакви идеи или съвети? 

DPF катализатор ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
angel81   
angel81
Пост #13075 -
На 8/8/2020 at 13:06, Градинарски написа:

DPF катализатор ?

Макар да не ми свети чек енджин, не би ли трябвало въпросният пробелм да излезе при компютърна дигностика? Утре ще я връщам пак да я гледат..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Владислав   
Владислав
Пост #13112 -

Запуши ЕГР-а където влизат газовете с една пластина и виж дали има промяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
angel81   
angel81
Пост #13124 -
На 8/14/2020 at 12:33, Владислав написа:

Запуши ЕГР-а където влизат газовете с една пластина и виж дали има промяна.

ЕГР е нов. Грешката която е отчело е ниско налягане в рейката, което май хич не е добре.. може и да са няколко проблемите. Ще видим.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Rm_speed   
Rm_speed
Пост #13628 -

Здравейте, имам подобен проблем и незнам от какво е. Колата трудно набира в ниските обороти, турбото е рециклирано чистих Егр, ходих на диагностика не показа проблеми,само ми казаха че се е запушила и да слагам добавка на бардал към горивото 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
angel81   
angel81
Пост #13636 -
Преди 8 часа, Rm_speed написа:

Здравейте, имам подобен проблем и незнам от какво е. Колата трудно набира в ниските обороти, турбото е рециклирано чистих Егр, ходих на диагностика не показа проблеми,само ми казаха че се е запушила и да слагам добавка на бардал към горивото 

ами 1 седмица я гледаха, проблеми не откриха, казаха ми "карай си шофьоре", но пари не ми искаха ... проблемът си стои според мен, някой път се усеща повече друг път по малко, и аз клоня към добавка.. и така. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #13638 -
Преди 21 часа, Rm_speed написа:

Здравейте, имам подобен проблем и незнам от какво е. Колата трудно набира в ниските обороти, турбото е рециклирано чистих Егр, ходих на диагностика не показа проблеми,само ми казаха че се е запушила и да слагам добавка на бардал към горивото 

 

Здрасти, понеже си от София, попитай при нашите партньори: 

 

Могат да направят диагностика на колата, и в движение, и да видят стойностите на всички неща около двигателя. Ако не са в граници - ще ти кажат какво да направиш. Според мен, за да не върви в ниските обороти, или турбото не надува достатъчно (нещо не е регулирано правилно), или DPF-а се е запушил, или нещо друго й има на колата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Rm_speed   
Rm_speed
Пост #13639 -
Преди 2 часа, shaft написа:

 

Здрасти, понеже си от София, попитай при нашите партньори: 

 

Могат да направят диагностика на колата, и в движение, и да видят стойностите на всички неща около двигателя. Ако не са в граници - ще ти кажат какво да направиш. Според мен, за да не върви в ниските обороти, или турбото не надува достатъчно (нещо не е регулирано правилно), или DPF-а се е запушил, или нещо друго й има на колата. 

Добре, благодаря. Но странното е че при първа и втора скорост си набира доволно, но при другите предавки се позачудва и при баир 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Rm_speed   
Rm_speed
Пост #13641 -
Преди 13 часа, shaft написа:

 

Здрасти, понеже си от София, попитай при нашите партньори: 

 

Могат да направят диагностика на колата, и в движение, и да видят стойностите на всички неща около двигателя. Ако не са в граници - ще ти кажат какво да направиш. Според мен, за да не върви в ниските обороти, или турбото не надува достатъчно (нещо не е регулирано правилно), или DPF-а се е запушил, или нещо друго й има на колата. 

А има ли варянт, ако е нещо от турбото софтоерно да може да се настройва без да се сваля и качва на стенд 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #13642 -

Софтуерно може да се настройва, но попитай по-добре. :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Rm_speed   
Rm_speed
Пост #13659 -

Добре, благодаря 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Rm_speed   
Rm_speed
Пост #14229 -

Здравейте, някой може ли да направи снимка на маркучите за вакумите от клапан н75. Че незнам мойте дали са на точното място. Благодаря предварително 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×