Jump to content
chasovnik

ix55 след 10 000 км.

Recommended Posts

chasovnik   
chasovnik
Пост #12903 -

Здравейте група, отново досаждам с моя и може би единствен във форума модел.

Равносметката след 10 000 километра с този вид автомобил:

Среден разход на гориво - 11.35/100 след 27 зареждания и добре, че цената на горивата падна :)

Смених мигача в лявото огледало с диоди от бай АлиЕкспрес за 35 лв. с доставката;

Новите гуми и комплект чистачки не ги слагам в сметките.

Като поведение на пътя няма какво повече да се желае: кеф ти 50-60 км/ч, кеф ти 160 км/ч на автопилота по магистралата не е проблем. Направи ми впечатление, че с по-висока скорост като, че ли разхода леко пада 130-140/2000об. може и да си въобразявам.

Наложи се 2 пъти да пътувам в поройни дъждове и въпреки милата родна картинка с републиканската пътна мрежа, автомобилът се представи на ниво.

Извън пътя почти не става за нищо, даже на една малка височинка я "окантарих" и народа умря от смях, че гумите били във въздуха, извод: офф само по черен сух път.

Какво не ми харесва: за момента единствено настройката на духалките на парното, защото са вертикални и някак бият лошо във врата на водача, която води до нежелани последствия и се налага да пускам студеното към предното стъкло. Досега в другите автомобили такъв проблем не съм имал.

И един въпрос към по-знаещите от мен: още не мога да схвана отчитането на горивото чрез стрелката на таблото (подобно на СФ2) По моята логика на половината трябва да е 1/2 от резервоара или 39 кила, а когато е на средните чертички да са някакви четвъртинки, но май не е така, защото веднъж паднала до половината зареждам 36 литра, друг път 42 литра и то са от една и съща бензиностанция с една колонка дизел?

Това са моите впечатления от автомобила, тези километри са изминати за 9 месеца, въпреки К-19 забраните за пътувания.

Поздрави и ако някой има каквито и да е въпроси за модела съм насреща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Mountebank   
Mountebank
Пост #12904 -

При СФ 2 е същото. Има някакъв странен алгоритъм за изчисление на останалото гориво. Май не е само до нивомер, а и спрямо изчисленията на борда. На "уж" абсолютно празен резервоар - по борд ми показваше "оставащи километри 0(нула)" съм зареждал 62лт. А друг път без да е светнала лампата за резерва 76лт.

Склонен съм да мисля, че резервоарите са едно към гьотири, защото съм наливал 82лт до гърловината, на току що светнала лампа за резерва, а по каталог е 75лт.

 

Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #12907 -

Разширяват се резервоарите, пластмаса са и затова е така. Допустимото е по каталог, останалото е свръх. Така беше и на Шкодата, пишеше 50 литра, а на самия съд на резервоара на дъното пишеше 60л. На току-що грейнала ламБа не съм зареждал повече от 51-52 литра, мисля...

На СФ 3 същото нещо забелязвам сега, както на колегата. На една и съща бензиностанция при един и същи пробег, но с различни цени на горивата, при скъпо гориво заредих около 42 литра на току що светнала лампа. След това паднаха цените и заредих 47-48 литра, на току що светнала лампа. Ти з@еби. Клатене до дупка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Градинарски   
Градинарски
Пост #12908 -

За това зареждам на Марешки, и после си слагам Аз добавката, няма нужда да им плащам скъпия дизел, който е един и същи, Марешки не лъже в количеството, че опозицията ще го погне :D а и хич не му дреме за тая печалба, от аптеките изкарва достатъчно милиони 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Bunz   
Bunz
Пост #12909 -

Отклоненията аз си ги обяснявам и с устройството на резервоара, който не е кух бидон. Има прегради и какви ли не чудеса, сложени там, за да не “ломчи” горивото по завои и дуБки. Думата я заемам от Цецо щото е много точна за описването на тоя звук. Показателя на колата е много докачлив и заедно с компа който смята оставащите километри до следващо зареждане внася още по-голям смут. Например: пътувал си междуградско 200 км със скорост 90-110 и компа смята според тези данни. Компа показва, че имаш тунджа за още 200 км или, условно, 24 литра. Набиваш се в града и губиш 1 час в трафика. Докато стигнеш до бензиностанцията ти остават 170 км. Да, ама не, щото на компа му трябва доста време да усредни разхода. Ако си спускал наклон стрелката сочи едно, ако си качвал баир - друго при едно и също количество. А показанията на горивомера за мен са просто “едно към гьотере” и хич не отговарят на половини и четвъртини именно заради устройството на резервоара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Mountebank   
Mountebank
Пост #12911 -

Въпроса е: имат ли тез каручки истински нивомер в резервоарите или са с някакъв тип мерител - подобно на Пежо например. В Пежо бяха вкарали измерване на база на съпротивление и борда си смята нивото на база изминяти километри. Така се получава, че на кола с газова уредба на пълен резервоар показва, че горивото е на резерва, защото борда си смята, че колелетата се въртят...

Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
didod1   
didod1
Пост #12912 -

Да попитам автора какво  е разпределението градско/ извън за тези 10 хил. км.? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
chasovnik   
chasovnik
Пост #12914 - (Редактирано)
Преди 13 часа, didod1 написа:

Да попитам автора какво  е разпределението градско/ извън за тези 10 хил. км.? 

Разпределението почти 50/50, само забравих да напиша, че когато заредя догоре и автоматично ми се нулира средния разход. В интерес на истината стрелката в градско пада по-бързичко. Наложи ми се да пътувам последния месец по маршрут Централен затвор - Бизнес парк и средния разход, който отчиташе автомобила беше в порядъка на 12,5/100.

При зараждане на резервоара догоре - 78 кила ми дава оставащи километри:  или 12,5/100, което май си е фабрично заложено.

На старата кола стрелката беше калибрирана "на 100%" и наистина разликата в показанията беше до 1 литър при зареждане, предполагам, че още не съм и свикнал на тази и заради това е малко тегаво със стрелката, пък и кой прави резервоар 78 литра, а не 80?

Поздрави!

Редактирано от chasovnik

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Градинарски   
Градинарски
Пост #12933 - (Редактирано)

Моя е 65 ,щом мина 600-650 знам, че предстои зареждане (смесено шофиране),а и щом светне лампата на дизела, минава 100 км грубо,тествал съм го веднъж, защото бях на път и не исках да заредя, и до сега не ме е подвело, иначе щом светне гледам до 50 километра да заредя, не зависимо какво пише и показва 

Редактирано от Градинарски

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Brakas   
Brakas
Пост #12996 -
На 7/24/2020 at 15:44, chasovnik написа:

Здравейте група, отново досаждам с моя и може би единствен във форума модел.

Равносметката след 10 000 километра с този вид автомобил:

Среден разход на гориво - 11.35/100 след 27 зареждания и добре, че цената на горивата падна :)

Смених мигача в лявото огледало с диоди от бай АлиЕкспрес за 35 лв. с доставката;

Новите гуми и комплект чистачки не ги слагам в сметките.

Като поведение на пътя няма какво повече да се желае: кеф ти 50-60 км/ч, кеф ти 160 км/ч на автопилота по магистралата не е проблем. Направи ми впечатление, че с по-висока скорост като, че ли разхода леко пада 130-140/2000об. може и да си въобразявам.

Наложи се 2 пъти да пътувам в поройни дъждове и въпреки милата родна картинка с републиканската пътна мрежа, автомобилът се представи на ниво.

Извън пътя почти не става за нищо, даже на една малка височинка я "окантарих" и народа умря от смях, че гумите били във въздуха, извод: офф само по черен сух път.

Какво не ми харесва: за момента единствено настройката на духалките на парното, защото са вертикални и някак бият лошо във врата на водача, която води до нежелани последствия и се налага да пускам студеното към предното стъкло. Досега в другите автомобили такъв проблем не съм имал.

И един въпрос към по-знаещите от мен: още не мога да схвана отчитането на горивото чрез стрелката на таблото (подобно на СФ2) По моята логика на половината трябва да е 1/2 от резервоара или 39 кила, а когато е на средните чертички да са някакви четвъртинки, но май не е така, защото веднъж паднала до половината зареждам 36 литра, друг път 42 литра и то са от една и съща бензиностанция с една колонка дизел?

Това са моите впечатления от автомобила, тези километри са изминати за 9 месеца, въпреки К-19 забраните за пътувания.

Поздрави и ако някой има каквито и да е въпроси за модела съм насреща

Здравей колега,

извинявам се предварително, ти преди си имал санта ли, ако е така сега коя от двете би взел?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
chasovnik   
chasovnik
Пост #13005 -
Преди 15 часа, Brakas написа:

Здравей колега,

извинявам се предварително, ти преди си имал санта ли, ако е така сега коя от двете би взел?

Имах Mitsubishi Pajero 3 и разликата като концепция за автомобил е огромна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
chasovnik   
chasovnik
Пост #16233 - (Редактирано)

Да повдигна темата малко, защото навъртях още 10 900 км. За тези изминати километри равносметката е следната:

- за 8 месеца 10К км, 

- ремонти: 2 тампона на задна стабилизираща щанга, дясна биалетка и комплект накладки.

- смених перото на задната чистачка, защото не открих никъде подобна чистачка, а в Инд Комерс  ми поискаха само 43лв.

- чува се леко странен шум при пускане на климатика в режим охлаждане, но това е от първия ден и лека полека идва деня за ремонта му, надявам се да не спре баш в най-голямата жега и извън София :)

- с помощта на съфорумци от друг форум ъпдейтнах картите с последната версия и така.

Да дам и статистиката:

- градско: 11.94/100 за 7 200 км

-извънградско: 11.22/100 за 9 360 км

- магистрала: 10.14/100 за 3 820 км

-среден разход: 11.27/100 за 20920 км

Друго няма какво да напиша за автомобила или както в някой ревюта го описват: това е най-скучния автомобил, произвеждан някога - просто няма какво да се случи с него.

пс. Да се надяваме да е така.

Както към писал по-горе в темата: ако някой има въпроси да ги задава.

Поздрави!!!

Редактирано от chasovnik
  • Благодаря! 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
padrino   
padrino
Пост #16236 -
Преди 14 часа, chasovnik написа:

Да дам и статистиката:

- градско: 11.94/100 за 7 200 км

-извънградско: 11.22/100 за 9 360 км

- магистрала: 10.14/100 за 3 820 км

-среден разход: 11.27/100 за 20920 км

 

.....нека бъде все така скучен автомобила :). Мен само ме учудва разхода... как стойностите между градско и извънградско са толкова близки? Аз съм с по-малко добиче.... но при мен разликата е около 12-12,5 градско и 8-8,5 за извънградско

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
chasovnik   
chasovnik
Пост #16238 -
Преди 8 часа, padrino написа:

.....нека бъде все така скучен автомобила :). Мен само ме учудва разхода... как стойностите между градско и извънградско са толкова близки? Аз съм с по-малко добиче.... но при мен разликата е около 12-12,5 градско и 8-8,5 за извънградско

Вкарвам всяка зарядка "пълно-пълно" в един сайт, в който отбелязвам всичко и оттам статистиката е електронна. В интерес на истината  зимата имах и до 18/100 градско, но то включваше всекидневна работа на място за период от 30-50 минути и супер къси 2.5 до 3 км разстояния + работа на печката. По принцип мисля, че извънградското компенсира донякъде градското.

Реално извънградско дори и магистрално под 9 не е падало, но и "крачето" е тежко, особено когато някой се заиграе с мен - стрелката залепва на едни километри в час, че чак вградения ограничител (жената) се включва. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Aft3rsh0k   
Aft3rsh0k
Пост #16534 -

Здравейте, искам да попитам собственици на тези автомобили и всеки който има идея, какво ви е мнението като цяло за автомобила, харесва ли ви, има ли нещо, което да ви липсва в него? Решил съм да взимам такъв но бензинов и се колебая между Ix55/Veracruz и Kia Mohave/Borrego. Какво ви е мнението за бензиновите двигатели 3.8 надеждни ли са има ли нещо притеснително в тях? И като цяло подръжката на ix55 на какво ниво е? Благодаря предварително!

Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk



Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
chasovnik   
chasovnik
Пост #16585 -

Бензиновия двигател е от Паджеро - класика с разход 20/100 градско. Познат имаше Мохаве на газ и беше изключително доволен от колата, която е по-джипеста от хюндая. Тъй като имах паджеро 3 мога да ти кажа, че мохавето е с по-нисък клирънс, но е една идея по-широко от паджерото. Мохавето е на въздушни възглавници, а хюндая е с саморегулиращи амове, които струват 1800лв в ИНД. Поддръжката на их55 съм я описал в темата.

 

  • Харесва ми! 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×