Jump to content

Recommended Posts

jivkokalekanov   
jivkokalekanov
Пост #11563 -

Здравейте колеги искам да попитам казват че за Санта фе 2.2 црди 2006 - 2011 на около 200000 километра трябва да се сменят биелните лагери както консуматив ако някой е повече информирал благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Градинарски   
Градинарски
Пост #11564 -
преди 3 минути, jivkokalekanov написа:

Здравейте колеги искам да попитам казват че за Санта фе 2.2 црди 2006 - 2011 на около 200000 километра трябва да се сменят биелните лагери както консуматив ако някой е повече информирал благодаря предварително

Къде са тия лагери, ако са в двигателя, нищо не се пипа, докато не започне да шуми  нещо 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
jivkokalekanov   
jivkokalekanov
Пост #11565 -

Биелни лагери са се намирали от долната страна на двигателя, сменяли се откъм картера. Питам, защото моят джип е точно на 200 000км. Благодаря на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
batefaio   
batefaio
Пост #11566 -

"Да вярно е и лагерите на коляновия вал се сменят на 3 смени на ангренаж..."

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Mountebank   
Mountebank
Пост #11569 -

Ее Филипе, забрави да кажеш на момъка, че се сменят и буталата. Защото от много затегнати бутала се чупи коляновия вал.
2287408a1b5f85f30d3ea6dba44e45fc.gif

Изпратено от моят MIX с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #11662 -

@jivkokalekanov

Чувал съм/чел съм на няколко места, как хората казват, че са правили ремонт на двигателя, точно защото се е появил шум в биелните лагери. Повечето пишат, че са правили такъв ремонт на 180-190 000км. Други пишат, че са сменили колянов вал превантивно, поради слуховете, че този двигател чупи колянов вал. Някои хора казват, че ремонтът им е минал по гаранция (в чужбина гаранцията е 5 години и неограничен пробег /"само тук е 100-150 000км") И... ако погледнем реално на нещата - повечето автомобили са на по над 230-250 000км, а има автомобили и на по над 500 000км, даже и на много повече километри. Специално за Санта фе 2, 2.2 дизел, 155 коня, автоматик. Никой от тях не е казал, че е правил колянов вал, биелни лагери или каквото и да било по двигателя. :)

 

Лично според мен е въпрос на поддръжка и правилна експлоатация. Ако сменяш маслото на 15 000км или го караш над 10 000км - лошо. Ако го сменяш стриктно на 9-10 000км и не се скъпиш за 150-200лв/година /да си го сменяш всяка година/ - не виждам защо трябва да правиш каквото и да било по двигателя. :) Та... правилният отговор на въпросът ти е: ако колата е поддържана добре - не пипаш нищо, само продължаваш да я поддържаш добре. Ако не е поддържана добре и няма шум - поддържай я добре и продължавай напред. Ако има шум и не е поддържана добре - ще правиш ремонт. Превантивно не бих пипал нищо, защото има опасност да стане точно обратното, главно заради некачествени части :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
chasovnik   
chasovnik
Пост #11707 -

Хора, защо не си карате колите и не мислите за такива неща? Цената на горивата е около 1.70лв/л и въпреки забраните може да се "джитка" насам-натам.  А и има една максима: нещо, което работи не се ремонтира!!! Не се вкарвайте във филми и ще сте щастливи и малко по-богати, защото винаги ще се намери сервиз, който ще Ви вземе парите.

Поздрави!!!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×