Jump to content
banliev

Проблем с Теракан над 120 км! ч

Recommended Posts

banliev   
banliev
Пост #11406 -

Здравейте колеги, имам следния проблем с Теракан 163 к. с. Влиза в авариен режим и загрява над 120 км/ч. На градско никакви проблеми. Смених термостат, радиатор и водна помпа в оторизирани сервиз на Хюндай Стара Загора. Проблема продължава. Правиха ми тест за глава с едни колби - отрицателен. Ако някой е имал такъв проблем, ще му бъда благодарен да сподели. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Dart   
Dart
Пост #11413 -

Здравей колега.

Ще карам по ред

-Какво означава влиза в авариен режим-нещо свети , загуба на мощност или гасне

-Загрява -какво показва стрелката , или мериш по друг начин,как са маркучи и ниво на охл.течност в радиатор и преливник

-Термостата е какъв

-Водната помпа е каква

Радиатора с каква капачка е/предполагам,че е нов , а не секънд хенд/

Вискомуфата изправна ли е

За ръчни или автоматик става въпрос

Какви са оборотите при 120

Теракана е доста дурако устойчив , и така ,както си написал , ми прилича на несвършена работа от сервиза.Проблема ти е с охладителната система ,но защо от сервиза не са го отстранили.В живота чудеса няма и едва ли проблема ще се реши виртуално.

Дай повече подробности и е възможно да получиш някакви насоки , поне да не ти съдират кожата всеки път по сервизите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
banliev   
banliev
Пост #11421 - (Редактирано)

Благодаря ти колега за подробните описания. Теракана е с ръчна предавка, термостат,капачка за радиатора, радиатор и водната помпа ги смениха в сервиза на Хюндай със съвместими на оригиналните/, поне така твърдят. Влиза в авариен режим означава, че над 120 км/ч, педала на газта отказва, веднага губи мощност и загрява сериозно над 100 градуса, като преди това е държал 80.Започва да извира от приливника. Високото не съм го гледал, в антифриз няма следи от масло, маркучи те са меки, оборотите при 120 са малко над 3000. Нивото на течността в приливника е наполовина, в радиатора не мога да ти кажа, но ми направи впечатление, че последния път след зареждане на нов антифриз от сервиза, като загря, веднага спрях, изчакак 30 мин, отворих капачката на радиатора почти без налягане излезе само пара от радиатора и приливника, без течност, а долях близо 2,5 литра, значи някъде се е изгубил, защото няма теч или не са го напълнили достатъчно. А относно майсторите в сервиза не ми се говори, Интересното е че всеки ми казва, че обратното е по-логично и до там. С такъв проблем не са се сблъсква ли. Ходих преди малко да погледнат високо муфата-казаха че е добре. 

Редактирано от banliev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Dart   
Dart
Пост #11424 -

Здравей колега.

Не съм механик и това , което споделям е като патил.

Капачката на радиатора има означение на колко атм. отваря -при мен е 0.9. Чел съм , че и на другите трябва да е така.

Термостата трябва да отваря около 87-88гр. за нашите условия през годината.

Не зная как са определили , че виско муфата е добре /на карти, на табла ли е добре, или просто прави добро впечатление/.Виско муфата на загрял двигател не би трябвало да можеш да я спреш с навит на руло вестник/казвам нормален вестник , а не телефонния указател/.Тя е важна , защото влияе силно върху охлаждането.

Пак не ми стана ясно как определи градусите.Имай предвид ,че стрелката трябва да седи между двете точки ,малко под средата. Тя е доста мързелива и когато тръгне на горе , градусите може да са доста над 100.

Това с антифриза -напълно е възможно да не са доляли гъзоръките майстори. Възможно е и да не се е обезвъздушил. Казваш , че липсват около 2.5л , които си долял.Такова голямо количество би трябвало да остави локва или, ако го изгаря трябва да пуши сериозно , а ти не го споменаваш. Възможно е и да имаш теч от охладителя на ЕГРа , но пак се вижда.

Оборотите ми се струват високи ,при 120 аз съм под 3 000.

Интересно ми е , че не свети нищо по таблото , изобщо чек енджина светва ли при самотестването преди да запалиш.

На края -правена ли е изобщо диагностика на джипа и един съвет за последно -сменяй сервиза,като преди това ги накараш да си свършат работата -щом се кичат с това гръмко име,би трябвало да могат.

Успех и пиши при развитие , за да може да си полезен с опита си на други , които страдат от твоята болест.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
форс   
форс
Пост #17347 - (Редактирано)

Как реши проблема колега-имам същия проблем.нямам решение.всичко ново по охладителната система.остават вече съмнения в главата.

Редактирано от форс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
форс   
форс
Пост #17350 -

днес направих тест със тестер за въглеродни окиси в охладителната система.оказа се положителен.ще свалям главата.да видим дали ще се разминем само с гарнитура и шлайфане на главата,или ще сменяме и главата ако има пукнатини.ама каквото е това.не си изоставям машината.служи ми вярно.това е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×