Jump to content
Asi60

Гасне в движение

Recommended Posts

Asi60   
Asi60
Пост #10815 -

Здравейте всички, колата ми е туксон дизел 140 к.с. започна последно време да гасне често в движение. След диагностика изписва грешки р1185 и р0088. Смених гнп и датчик високо налягане в рампата, но проблема си остана и сега гасенето зачести моля помагате. Живея в отдалечено населено място и наблизо няма сервиз където мога да я закарам.Затова моля форума да ми помогне.

Благодаря предварително. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Виделин Райчинов   
Виделин Райчинов
Пост #10817 -

Сменил си датчика на рейката или регулатора за налягането, че има разлика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Asi60   
Asi60
Пост #10820 - (Редактирано)

Здравей,смених датчика за високо налягане в рейла и гнп, но проблема остана.След което поръчах и регулатор за високо налягане втора ръка,но не съм го сменял още че времето се влоши много. Да допълня че колата си пали от раз,на студено или загрява.

Редактирано от Asi60

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Виделин Райчинов   
Виделин Райчинов
Пост #10821 -

Не знам, как ще работят тези части втора употреба! Но пробвай, няма лошо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Asi60   
Asi60
Пост #10822 -

Ами купих нов нов датчик и се оказа че не е от него, ако купя нов регулатор и пак се окаже че проблема не е от него

тогава ремонта ще ми надхвърли 1500 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Виделин Райчинов   
Виделин Райчинов
Пост #10824 -

Така, както го описваш разбирам, че си играеш на проба грешка. Ако си го взел, пробвай. 

Според мен трябва някой разбиращ да ти погледне колата. Да се мерят налягания, да се видят дюзи и т.н. Горивен филтър сменял ли си. Кога гасне колата? В ниските... във високите обороти? С диагностика тези неща се виждат. Защо е загаснала...поради ниско или високо налягане в рейла? 

Помпата в резервоара на какъв хал е? От много неща може да гасне. Това ГНП, което си сложил, сигурен ли си, че е изправно?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Asi60   
Asi60
Пост #10825 -

Гнп-то е читава и колата пали без да се замисля,гасне в движение при подаване на газ над 2500 об/м. Изписва грешка Р0088 и Р1185.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Виделин Райчинов   
Виделин Райчинов
Пост #10826 -

Слагай регулатора и пробвай. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Asi60   
Asi60
Пост #10827 -

Благодаря за отзива,да се оправи времето ще го сложа и дано всичко да се оправи че ще откача с тази с този кореец.

Ако някой знае нещо за тази грешка р1185 висока температура на горивото,моля да пише и къде точно се намира този сензор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Asi60   
Asi60
Пост #10829 -

Няма ли някои специалисти във форума да кажат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Виделин Райчинов   
Виделин Райчинов
Пост #10831 - (Редактирано)
Преди 6 часа, Asi60 написа:

 

 

преди 3 минути, Виделин Райчинов написа:

Ако някой знае нещо за тази грешка р1185 висока температура на горивото,моля да пише и къде точно се намира този сензор.

Не разбирам, кой ти каза, че P1185 е висока температура на горивото?

Чети..,

http://www.autohex.net/dtc-help/hyundai/60/2005/4765/P1185/

Редактирано от Виделин Райчинов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Asi60   
Asi60
Пост #10833 -

Самата диагностика,изписа р1185 горивна помпа,висока темература в сензора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Asi60   
Asi60
Пост #10834 -

Днес смених регулатора за високото налягане с друг втора употреба но нещата не се подобриха а си останаха същите и грешките който изписва са си тези р0088 и р1185 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
George   
George
Пост #10842 -

Asi60,

Не сте посочили с каква "диагностика" четете грешките. (читавите са Carman Scan/Pro/Lite и Hi Scan-оригиналната).

Ако е някоя друга "измислена" - оттам идват различията в описанието на грешките (както по-горе съфорумеца е отбелязъл).

Затова, принципно се пишат/посочват кодовете за грешки (понякога и там има фал-ове с калпави диагностики).

По-долу прилагам жокери, които ще Ви насочат/или майстора/.

Проверете пътя на "обратната" нафта, стабилизираното захранване на датчиците 5 волта, показанията им, евентуално и опроводяването до ЕКУ-то.

Успех !

 

P0088.jpg

P1185.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Виделин Райчинов   
Виделин Райчинов
Пост #10849 - (Редактирано)

Ама аз пак да питам....

 

1. Сменено е ГНП с какво? Втора ръка, ново (рециклирано)?

2. Сменен е датчика на рейката? Ново или втора ръка?

3. За регулатора разбрах, втора ръка е... ясно.

Кое те кара да мислиш, че частите които си сложил (говоря ако са употребявани) са изправни?

Значи ако ГНП- то е втора употреба, не се знае на какъв хал са вътре помпените елементи! Ако са износени, ясно е че регулатора и датчика на рейката ще режат компа, съответно колата ще гасне под товар. 

Както каза колегата по-горе, трябва да се чете с подходяща диагностика, да се види заради високо или ниско налягане в рейла гасне колата!

Според мен няма как да ти помогнем през форума. Наистина някой, който разбира трябва да ти погледне джипа. Да мери налягания, напрежения от датчиците и т.н.

Задължително пиши ако оправиш джипа!

Редактирано от Виделин Райчинов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Asi60   
Asi60
Пост #10850 - (Редактирано)

Здравейте,значи вчера пак угасна и този път не държи и на ниски обороти,запалих  я отново и докато работи откачих маркуча за обратната нафта от рейла да видя какво количество връща, да ви кажа че за около минута нацърка около 0,200 мл.

Нормално ли е.

П.П. Диагностиката я правихме с ELM 327, поради липса на друга.

Знам че не е точна, но е ориентировъчно.

Редактирано от Asi60

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Asi60   
Asi60
Пост #10851 -

Да кажа още че свалихме датчик и регулатор от работещо санта фе 2.2 дизел 150 к.с. от един приятел които ги сложихме за да пробваме колата но тя пак гаснеше

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Виделин Райчинов   
Виделин Райчинов
Пост #10852 - (Редактирано)

Хвърли го на далеч тоз ELM!!!

Лично за мен, без да съм гледал колата, съм на мнение, че или имаш проблем с ГНП-то или подкачващата помпа в резервоара! Премерете, какво налягане има след горивния филтър, непосредствено преди гнп-то!?

Горивен филтър сменен ли е?

Намери читава диагностика и вижте исканото гориво и това което дава колата.

Редактирано от Виделин Райчинов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
didod1   
didod1
Пост #10914 -
На ‎8‎.‎2‎.‎2020‎ г. at 8:05, Asi60 написа:

Здравейте,значи вчера пак угасна и този път не държи и на ниски обороти,запалих  я отново и докато работи откачих маркуча за обратната нафта от рейла да видя какво количество връща, да ви кажа че за около минута нацърка около 0,200 мл.

Нормално ли е.

П.П. Диагностиката я правихме с ELM 327, поради липса на друга.

Знам че не е точна, но е ориентировъчно.

 

0,200 мл. ? Т.е. колко е това? Колегата горе ви е дал насоки за търсене на проблема в 'обратната' нафта, щом налягането става по-голямо от желаното...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
didod1   
didod1
Пост #10917 -

И понеже забравих да питам - кой регулатор сменяте? На помпата или на рейла? Въобще кой вариант горивна система е колата, че май са два?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Asi60   
Asi60
Пост #10949 -

Здравейте всички,днес си получих помпата от дизел център София,която бях пратил за ревизиране.

От там ми се обадиха че помпата изпускала гориво, (демек тече) и клапана който дозира горивото е сменен.

Ще видим утре като я сложа как ще се държи колата, дано всичко да се оправи. Горивната система е точно 1 към 1 като на санта фе 2 2.2 мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #10956 -

С интерес следя... :( Дано това да е било и да я излекуваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Asi60   
Asi60
Пост #10960 -

Дано, но днес няма да мога да я сложа че е много ветровито и студено.

Колата се ремонтира на улицата пред къщи, трудно ми е защото сам си я правя. Тук на село няма автосервизи и магазини за авточасти, затова става бавно и трудно.

Благодарен съм на всички които ме насочваха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Asi60   
Asi60
Пост #10979 - (Редактирано)

Здравейте, значи днес монтирах гнп-то, но нищо не се промени към по добро.

Колата пак си гасне в движение, грешките са си същите но само дето аз олекнат с оше 500 лв. Вече незнам какво да правя,при моята диагностика с елм 327 ми изписва Aperture of the EGR valve in 4% , Error in the aperture of the EGR valve in % от +36% до -100%.

Ако някой знае какви са тези стойности и нормални ли са да пише, че вече съм отчаян с това корейско л...о, много ще съм ви благодарен.

ПП това значи ли че клапана не се отваря напълно при загрял  двигател и може ли от там да прави мизерия.

 

Редактирано от Asi60

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Виделин Райчинов   
Виделин Райчинов
Пост #10985 -

Зарежи ЕГР-а! Горивния филтър смени ли го? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×