Jump to content
shaft

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ!

Recommended Posts

shaft   
shaft
Пост #10103 -

Нека тук да съберем всички възможни отговори на често задавани въпроси за Hyundai Santa Fe.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Градинарски   
Градинарски
Пост #10123 -

Колеги ,неволно се вкарах в един офроуд екшън между Дивотино и Банкя, та както и да е, вече имам следи ,черти от храсталаци (не са дълбоки но си личат). Та къде да я пастирам,и колко струва горе долу ,до сега такава процедура не съм правил, ще се махнат ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #10124 -

Много зависи от дълбочината на драскотините. Пастирането само на част от автомобила е възможно, но това не е трайно решение, а ще е добре за около 3-4 месеца вероятно. :) Полирането е по-интересното в случая, но то води до изтъняване на лаковото покритие и след време /след няколко автомивки с по-агресивно безконтактно/ ще стане матово :)

 

Тоест, решението в момента е, ако си пастираш колата някъде /на всяка по-хубава/голяма автомивка могат да го направят/, или да се обърнеш към някоя специализирана "детайлинг" фирма /има много в София/ и да питаш какво е най-добре да се направи. Разбира се, цени под 150-200лв няма да намериш /разбира се за джип, което "е съвсем различна кола от всички други коли" по всички ценови листи, нали ;) /, а за цяла кола може и повече парички да дръпнат :)

 

Другият вариант ти е да не правиш нищо, както правя аз... и когато стане за боя - боя на повече детайли наведнъж и готово. Да, ако сменяш застрахователя и те снимат - лошо. :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Градинарски   
Градинарски
Пост #10126 -

Явно тази процедура ще е на късна пролет, защото скоро е била полирана и пастирана, защото светеше като нова O.o когато я купих .Иначе намерих тоя сайт pastirane.com звучат професионално, ама не ги знам 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #10127 -

Да, ако го правиш добре е да е сега. Да ти пази боята зимата. :) Пролетта отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Градинарски   
Градинарски
Пост #10314 -

Може ли да се сложи лебетка на фейслифтовото санта фе 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #10315 -
преди 5 минути, Градинарски написа:

Може ли да се сложи лебетка на фейслифтовото санта фе 

 

Може да се сложи на каквото си поискаш. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Градинарски   
Градинарски
Пост #10317 -
Преди 10 часа, shaft написа:

 

Може да се сложи на каквото си поискаш. :)

То, че може е ясно, но номера е  да се сложи така ,че да не се вижда, нещо не намирам снимки в нета, явно не е удачно за модела 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #10318 -
Преди 2 часа, Градинарски написа:

То, че може е ясно, но номера е  да се сложи така ,че да не се вижда, нещо не намирам снимки в нета, явно не е удачно за модела 

Е, за да не се вижда не знам къде ще се монтира. Отпред има радиатори и т.н., тоест няма лесно място без преправяне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
nikolov333   
nikolov333
Пост #10630 -

Понеже не се очертава да сменям моето Санта Фе на 160000, че ще строя, ако не ми мине котка път и бая се замислям да взема едно за части със задрал цилиндър на 180000км за 5000 лв. Питането ми е има ли смисъл, като се има предвид, че явно са си го карали тука преди да блокира. Регистрацията му е CB..НМ 🤔

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #10631 -
Преди 3 часа, nikolov333 написа:

Понеже не се очертава да сменям моето Санта Фе на 160000, че ще строя, ако не ми мине котка път и бая се замислям да взема едно за части със задрал цилиндър на 180000км за 5000 лв. Питането ми е има ли смисъл, като се има предвид, че явно са си го карали тука преди да блокира. Регистрацията му е CB..НМ 🤔

 

Щом е СВ, вероятно е внос от някъде. 5000лв ми се струват много за паметник в двора. Каквото и да се счупи не струва толкова. :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Пеньо   
Пеньо
Пост #10923 -

Колеги,как се сменя крушката на вратата(която свети като е отворена),трябва ли да свалям целия панел или да дърпам по смело.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Brakas   
Brakas
Пост #10927 -

Здравейте колеги, имам Санта 2 2008 година, искам да попитам има ли някаде магазин за някакви глезотийки за модела. Различни стопове, нещо вътре за интериора или други такива, които мога да си подменя с по готини.

 

Предварително благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
__smirnoff__   
__smirnoff__
Пост #10972 -
На 13.02.2020 г. at 8:24, Пеньо написа:

Колеги,как се сменя крушката на вратата(която свети като е отворена),трябва ли да свалям целия панел или да дърпам по смело.

 

Огледай плафончето, на щипки е, има места, предназначени да подпъхнеш отвертката и с натиск да го отвориш. Не се напъва много. Аз съм ги свалял всичките без проблем. Това еажи за санта фе 1 и 2, на другите не съм ги отварял.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Brakas   
Brakas
Пост #11003 -

Здраввейте колеги, имам следния въпрос, имам управление на волана за медия, не копчето за усилване спря да действа , някой може ли да ми каже как се сваля, че нещо ме е страх да напъна лайстната. на волана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #11004 -
преди 3 минути, Brakas написа:

Здраввейте колеги, имам следния въпрос, имам управление на волана за медия, не копчето за усилване спря да действа , някой може ли да ми каже как се сваля, че нещо ме е страх да напъна лайстната. на волана.

 

Здрасти! Амииииии.... да не се окаже, че това е проблема:

Принципно на всички видове волани, дори и на тези от 2008-ма и 2009-та години се сваля първо Airbag-a и отдолу модулите с бутоните са на винтчета. Тоест, не напъвай нищо. 

 

Ето снимка на винтчетата, които държат модулите с бутоните:

image.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×