Jump to content
shaft

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ!

Recommended Posts

shaft   
shaft
Пост #10093 -

Нека тук да съберем всички възможни отговори на често задавани въпроси за Hyundai i20.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
CHERVEQ   
CHERVEQ
Пост #15412 - (Редактирано)

Интересувам се за информация отностно реостат на вентилатора , номер на бушони свързани с него.

Проблем е стопена букса  която се включва към реостата. Извадих всичко на кабелни обувки и съм изолирал.

След проверка с пробна лампа се оказа че на нито един кабел няма ток .

Колата е италианка всичко което имам като книги е на италиански. Първо се загуби  3 степен сега е разкачен реостата и си работи на 4 само .

мотор на колата е 1,2 -78 конски сили  

 

Редактирано от CHERVEQ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
George   
George
Пост #15415 - (Редактирано)

Точно за I20 нямам схема, по-долу прилагам за I30 (принципно, нещата са същите, както при другите модели, дори и за моята Соната).

В момента (щом сте махнали резистор "пак"-а -> вентилатора работи дирекно на макс. А щом работи, значи няма проблем с предпазителя.

Проверете си за всеки случай ел. мотора за вентилацията - ако е изсъхната смазката на втулките - ще има "клинене" - съответно повишена консумация (евентуално и нагар по клемите). Също, замърсяване на пропелера/турбината на мотора - не може да достави нужния поток въздух, който охлажда тоя (resistor pack). И ако има филтър на входящият въздух - проверете и него/почистете/сменете.

Успех !

 

Blower.jpg

Редактирано от George

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
CHERVEQ   
CHERVEQ
Пост #15418 -

Сменени са всички филтри всички предпазители и релета днес размених и релетата за бързи и бавни обороти на жентилатора отново на бързи работи (4) пробвах и с нов реостат.

направих и нещо друго пробвах колата като обиччайно се повиши скороста се усеща промяна в потока на въздух и започнах да мисля дали може проблема да е в самият мотор да работи на 4 а бавна скортост да е прекъсната по някъв начин в него ,но по вашата схема не съм много на ти излиза че е само една веригата. 

бушони в схемата на външното табло са 17;20;23  релета 10;11 ;6 

поне по тези неща който намерих 

сега виждам тук нещо ,но нещо не го намирам в схемата на моята кола това реще 40 А което е на вашата снимка в левият горен ъгъл., от този списък да ми го покажите.

New OpenDocument Text (4).pdf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
George   
George
Пост #15430 - (Редактирано)

Червей,

Гледате грешни предпазители и релета!

Тези предпазители и релета, които сте цитирали - се отнасят за климатика и охлаждането на двигателя!

По вашия приложен файл - гледате/проверявате:

  - Nr: 28 - Blower relay (40A);

  - Nr: R2 Blower relay (това трябва да е "Resistor pack" - дето е нагорял); тоя трябва да е с 4 пина (2х2);

Моторът за вентилация в купето е с 2 пина (под формата на буква "Т" - няма как да е дву-скоростен);

И, както съм писал по-горе ->приложената схема е за ориентир и е за I30 ! Тоест - номерация и др. - вероятно няма да съответстват!

Евентуално, може да дадете VIN номера на автомобила - ако трябва да се поръчва нещо, или за по-голяма конкретика.

(Аз съм до 2008 г. произведени автомобили, без пазара за Корея, оттам нататък - някой колега може да помогне).

Успех !

Редактирано от George

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
CHERVEQ   
CHERVEQ
Пост #15466 -

Колата е 2011 година реална проверено произведена в Турция . Мотора е 1.2 78 к.с. което по принцип до колкото разбирам е първият мотор наследен от гетц .

С колата до сега не е имало никакви ядове. Имам я от 2018 година карам я на бензин. Наскоро направихме и пълно обслужване плюс смяна на комплект съединител който се оказа супер смешна цена- с някаква отстъпка люк комплект 95 лв плюс масло и всички филтри 180 лв толкова е труда.  Днес нямах време ,но утре ще се постарая да проверя всичко което ми казахте. Километрите с малки съмнения са 206000 по километраж

IMG_20210130_140725.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
CHERVEQ   
CHERVEQ
Пост #15472 -

Колега можеш ли да ми напишеш другите релета и бушони ако обичаш . Нещо се забърквам в нещата и да си ги изясня нацяло.

Проблема е решен но всичко ще се окаже от лоша връзка на края.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
George   
George
Пост #15478 -

... В смисъл - да напиша на български кое за какво е - от тоя, вашия файл ? (предполагам, че тези неща са от кутията на предпазителите, а не от интернет..., щото може да има разминавания.)

Ако е така, може, но след 1-2 дена... Също може да си ги преведете с Гугъл транслатора/преводача, или със смартфон директно.

По-лесно ще е да отговарям (както и колегите съфорумци) - на конкретни въпроси.

Поздрав !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
CHERVEQ   
CHERVEQ
Пост #15494 -

Ето снимки от самото табло + капака всичко мисля съвпада с предишните файлове

IMG_20210206_121311.jpg

IMG_20210206_121238.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Anna   
Anna
Пост #16684 -

Здравейте, на предното стъкло в ъгъла долу има едни гумирани детайли. Имате ли представа как се казват и дали могат да се купят? Опекли са се от слънцето и се трошат. Дали се сменят лесно? 

IMG_20210612_100838.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×