Jump to content
kemo_kb

Проблема не в съединителя

Recommended Posts

kemo_kb   
kemo_kb
Пост #8347 -

Здравейте днес ходих на майстор за няколко проблема на i30 CW 2009 1,4. Като единият главен проблем си остана, а именно че доста често започна когато подам газ да вдига обороти до 3-4000 без колата да вдига километри. Все едно е заминал съединител, но изглежда че не е. Майстора каза че съединителя е наред , и на диагностика всичко е шест. Просто някакви идеи или насоки да споделите.

 Благодаря предварително.

П.С. имах проблем с парното оказа се радиатора в купето. След направена промивка вече е чук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #8349 -

Здрасти,

 

Майсторът как видя, че е окей съединителя?

 

Ако не е разглобявал нищо, ами само на усет - не става този майстор. :)

 

Имал съм същите случки - съединителят беше в масло. Един семеринг на скоростите му доставяше масло. :)

 

Колата си вървеше супер, но на определени предавки оборотите скачаха, както описваш, после зацепваше и тръгваше нормално. На място и без никакво натоварване, на първа и т.н., всичко беше супер чук. Обаче на трета и четвърта си стоях на едно място ;)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
kemo_kb   
kemo_kb
Пост #8353 -

Благодаря ти за отговора shaft днес ще ходя пак при него за смяна на един температурен датчик, които се оказва че не работи ,и перката ранно включва и не може да отвори големия кръг. Въпросния температурен датчик се намира малко над стъпковото моторче. Когато го изключим градусите на таблото падат а перката продължава да върти, и при включване за момент спира докато показва 89-90градуса и след това пак тръгва. Малко съм в някакво приключение ама ще трябва да я оправя няма как.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #8354 -

Нищо страшно. При ВСИЧКИ коли е същото, просто някои се чупят страшно рядко и цената на нещата е...колкото за апартамент. Хюндай се чупи рядко, но пък цените за частите са смешни. Ще си я оправиш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
kemo_kb   
kemo_kb
Пост #8356 -
Преди 11 часа, shaft написа:

Здрасти,

 

Майсторът как видя, че е окей съединителя?

 

Ако не е разглобявал нищо, ами само на усет - не става този майстор. :)

 

Имал съм същите случки - съединителят беше в масло. Един семеринг на скоростите му доставяше масло. :)

 

Колата си вървеше супер, но на определени предавки оборотите скачаха, както описваш, после зацепваше и тръгваше нормално. На място и без никакво натоварване, на първа и т.н., всичко беше супер чук. Обаче на трета и четвърта си стоях на едно място ;)

 

Можеш ли да ми кажеш към кое да насоча майстора да провери относно това със съединителя. Семеринг на скорости или помпа на съединител?🙂 Благодаря ти отново, и като има решение ще напиша подробно за проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft   
shaft
Пост #8358 -
преди 11 минути, kemo_kb написа:

Можеш ли да ми кажеш към кое да насоча майстора да провери относно това със съединителя. Семеринг на скорости или помпа на съединител?🙂 Благодаря ти отново, и като има решение ще напиша подробно за проблема.

 

Оле... той за да провери съединителя и като цяло от какво е ще трябва да свали всичко :) Тоест, като за смяна на съединител... Реално, ако това нещо го прави по-добре си смени съединителя с чисто нов, дори да е окей... 

 

Според мен е самият "феродов диск" - вероятно е износен, а може и масло да влиза от скоростите, както беше при мен (на друг модел кола се случи това нещо). Това го казвам само като предположение, но нямам идея от какво би могло да е. 

 

Не знам точно какво да му кажеш на майстора - той трябва да провери какво точно се случва, трябва да знае какво да погледне, когато му опишеш симптомите на проблема. Аз така направих с моя майстор - описах му симптомите, казах му, че както си карам и натискам рязко газта, за да ускоря и колата почва да бучи, без да ускорява (сякаш е на полусъединител) и като отпусна малко газта зацепва и тръгва. Ако ускорявам плавно почти не се усеща този проблем, но пак не ускорява, както трябва. Майсторът отсече - съединител на 100%. Когато свали всичко ми изпрати снимки - целият съединител в масло и каза, че семеринг на скоростите пуска масло към съединителя - сменихме съединител, семеринга, маслото в скоростите. Между другото зимата адски трудно се превключваха скоростите, след този ремонт всичко се оправи - превключваха се, като в масло. Колата се преобрази - след това я продадохме /не заради ремонта или нещо такова, просто всичко се променя в живота/. :)

 

Няма какво друго да ти предизвиква покачване на обороти освен неработещ съединител - дали е помпа, нещо не връща хубаво и задържа на някаква позиция, дали е самият съединител, дали е нещо друго - само със сваляне и оглеждане - тоест, цял ден занимавка с твоята кола. Няма как на мирис и на слух да разбере, дали е добре или е зле - разглобява се... а ако се разглобява, поне моята философия е такава, смяна с чисто нов и да знаеш, че после не пипаш повече там. :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
kemo_kb   
kemo_kb
Пост #8361 -

Благодаря ти ще пиша какво е станало другата седмица най вероятно. Защото има много автомобили при него в момента и няма да има място за мен. 🥴

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×