Здравейте!          Да споделя и аз моите наблюдения и решението, което намерих във връзка с проблема с ударите откъм задния мост по време на маневриране.          Колата я взех в началото на зимата. Първите случаи, в които забелязах този ефект бяха при маневриране след изминаване на дълги разстояния.  Постепенно установих, че проблема идва от муфата за включване на задния мост и проблема не е предизвикан от електрическо задействане. С наближаване на пролетта и затопляне на времето, ударите започнаха да се появяват при маневриране още след изминати 5-10 км. Реших, че е необходимо да се направи проверка и евентуална профилактика на муфата (често правена процедура с много примери в нета). https://www.youtube.com/watch?v=bJ1yVcvtiCk https://www.youtube.com/watch?v=9thxWCyrWXU http://www.tucson-club.ru/forum/showthread.php?t=122585 ………. Заедно с майстора и малко участие от моя страна разглобихме  нещата и установихме, че: Беше изпуснал един семер и маслото в муфата беше останало около 50мл. и силно потъмняло (на повечето места се споменава, че трябва да е 150 мл.) Изходящият лагер към диференциала 6008, беше почти „завършил курса“. Игленият лагер и входящия лагер 6008ZZ бяха в перфектно състояние, семера откъм кардана беше в добро състояние и също не го сменихме.          Сменихме изходящия лагер, направих пълно промиване на муфата и двата пакета с фрикционни дискове. Използвах  масло, отговарящо на стандарта 02200-00130 TOD. Налях около 170 мл. (за разлика от препоръчваните на повечето места 150мл.), тъй като  малко след наливането на  150 мл. и „изгонване на въздуха“ се наложи да добавя за пълното потапяне на фрикционните пакети. Тези допълнителни 20 мл. се надявам, че дойдоха от по-различната конструкция на муфата в сравнение с тези, които бях виждал в нета (и в самото разглобяване на муфата има разлики).             От тогава, такова ритане откъм задния мост няма. Сняг не намерих, но пробвах дали включва задния мост в кал.  Работи! Нарочно изчаках със споделянето на резултата от ремонта, за да видя какво ще е поведението в жегите. На практика и след пътуване по магистрала в горещините няма проблеми при последващо маневриране.   Ако някой реши да си направи този ремонт, бих споделил, че докато течеше ремонта карах само на предно предаване, със светещи лампи на 4х4 и ESP и стабилността на колата при резки маневри не е същата!!! Поздрави!